آیا این کسب و کار برای من مناسب می باشد؟

این کسب و کار مناسب افرادی است که قصد فعالیت به صورت پاره وقت و یا تمام وقت را دارند، شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، تجربه، موقعیت و فضای کاری دارید، که تمامی این امکانات را بیمه پاسارگاد برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد کرده است. در ضمن این حرفه مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند و مایل هستند برای خود و پیشرفت خود کار کنند.

در کسب و کارهای دیگر، صاحب تجارت هزینه های زیادی را صرف اجاره محل کار، خرید ملزومات اداری، تبلیغات، حقوق کارمندان و… می کند و اگر بعد از مدتی به علت عدم سابقه و تجربه کافی، درآمدی مقبول نداشته باشد، فقط هزینه کرده و در نهایت ورشکست می شود.

در صورتی که در این کسب و کار، شخص پس از گذراندن دوره های آموزش رایگان و بدون آنکه هزینه ای پرداخت کند، در مرکز آموزش کسب و کار خویش را آغاز می نماید. در این حرفه، به علت آنکه نماینده از تجارب و سوابق مفید مدیران و نمایندگان موفق فروش استفاده می کند، لازم نیست برای کسب تجربه در این صنعت هزینه کند و زمان را که مهمترین سرمایه است از دست بدهد.

بیمه تکمیلی

از جمله مزایای منحصر به فردی که بیمه پاسارگاد برای نمایندگان بیمه عمر و تامین آتیه خود در نظر گرفته است ، ارائه پوشش بیمه های تکمیلی برای این عزیزان است .هر نماینده بیمه عمر به محض پیوستن به شبکه نمایندگان بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد تحت پوشش بیمه تکمیلی بیمه پاسارگاد بوده و از تمام منافع و مزایای این بیمه نامه برخوردار می گردد . همچنین هر نماینده برای اعضای خانواده خود نیز می تواند از این بیمه نامه استفاده کند.
*شایان ذکر است کلیه نمایندگان بیمه پاسارگاد از این پوشش فوق العاده برخوردار بوده و این امتیاز ویژه تنها از سوی بیمه پاسارگاد در کل کشور ارائه می گردد .

عدم نیاز به دفتر کار

بر خلاف سایر شرکت های بیمه که شما می بایست حتما قبل از عقد قرارداد و اخذ نمایندگی رسمی اقدام به تهیه یک محل ثابت تجاری یا اداری مانند دفتر یا مغازه برای محل کار خود نمایید ، در شرکت بیمه پاسارگاد این امکان برای نمایندگان رسمی بیمه عمر و تامین آتیه فراهم شده است تا بدون نیاز به معرفی محل ثابت برای دفتر کار خود نسبت به اخذ نمایندگی مبادرت ورزند . همکاران گرامی می توانند بدون دارا بودن هر گونه محل اداری یا تجاری ، نسبت به اخذ نمایندگی بیمه عمر اقدام نموده و کلیه امور و فعالیت های بیمه ای خود را به صورت سیار انجام دهند .

وام نمایندگی

کلیه نمایندگان رسمی و مدیران از وام های متناسب بهره مند خواهند شد.