پرسش و پاسخ بیمه عمر و تامین آتیه (سوالات متداول)

هر سوالی که از کارشناسان بیمه زندگی دارید میتوانید اینجا بپرسید برای این کار، دکمه پرسیدن یک سوال جدید را بزنید و سوالتان را در آنجا بنویسید و سپس ثبت پرسش را بزنید. در اسرع وقت به شما پاسخ می دهیم. البته قبلا به تعدادی از سوالات پاسخ داده ایم میتوانید آنها را هم مطالعه کنید.

  • Hidden

سلام فرض من ماهی دویست هزار تومان حق بیمه میدم ده سال پرداخت کردم اگر فوت بشم چطور حساب میشه؟ ممنونم

این مبلغ می تواند تا 360 برابر حق بیمه پرداختی شما در هر ماه در صورت فوت عادی و تا سه برابر این مبلغ در صورت حادثه باشد.

باسلام وخسته نباشید ایا کسی که بازنشستگی بیمه تامین اجتماعی دریافت مکند میتواند از بازنشستگی بیمه عمر استفاده کند این دو بیمه باهم تداخلی ندارند ممنون

بله امکان پذیر است و تداخلی ندارند.

سلام وقتتون بخیر درکارتم معلولیت شدید زده آیا بیمه پاسارگاد معلولین را پوشش می دهد و چه مواردی را ممکن است برای جامعه معلولین پوشش ندهند؟ ممنون میشم توضیح بدهید.

امکان بیمه برخی معلولین عزیز با نظر پزشک بیمه پاسارگاد وجود دارد. به یکی از شعب یا نمایندگی ها مراجعه نمائید.

سلام علیکم آیا هر فرد می‌تواند۳ تا بیمه عمر از هر شرکت بیمه جدا داشته باشد در آینده مشکلی پیش نمیاید.

خیر مشکلی در این موضوع وجود ندارد. بیمه های عمر از نوع بیمه های رفاهی هستند.

سلام خسته نباشید من حدود سه چهار ساله دخترم را بیمه عمر نمودم الان در تصادف دستش از چهار ناحیه شکسته سوالم اینه میتونم از بیمه خسارت بگیرم

در صورتی که پوشش هزینه پزشکی و یا نقص عضو در بیمه نامه منظور شده باشد و همچنین با توجه به سایر شرایط بیمه نامه خسارت قابل پرداخت خواهد بود.

سلام وقتتون بخیر میخوام شماره تلفنم تو بیمه نامه تغییر بدم آیا مقدوره؟

بله به نماینده خود یا یکی از شعب مراجعه نمائید.

سلام وقت شما بخیر. من چند سال پیش خودم را درشهر دیگری غیر از محل سکونت خودم، خود را بیمه کردم الان میخاهم بیمه عمر خودم را ب شهر خودم انتقال دهم چجوری میتوانم؟ ویک سوال دیگر هم اگر کلا انتقال ندهم آیا مشکلی پیش می آید

نیازی به انتقال نیست بیمه نامه در سراسر کشور دارای اعتبار یکسان است و تمامی شعب خدمات بعدی را انجام خواهند داد.

سلام خدمت شما وقتتون بخیر میخاستم بدونم میشه هم بیمه پاسارگاد داشت و هم توی بیمه تامین اجتماعی ثبت نام کرد.و دوتا بیمه رو همزمان با هم داشت ؟

بله میتوانید همزمان هر دو بیمه را داشته باشید و تداخل و مشکلی ندارد.

سلام و خدا قوت ، بنده راننده تاکسی هستم و مدت دو سال حق بیمه پاسارگاد را پرداخت کردم ، اما بدلیل مشکلات مالی الان یازده ماه است که نتوانستم واریزی داشته باشم ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چیکار کنم

ضمن آرزوی سلامتی برای شما، با مراجعه به یکی از شعب سراسر کشور و یا نماینده خود و تکمیل فرم وضعیت سلامت میتوانید مجدد به پرداخت اقساط معوق اقدام نمائید.

سلام‌ من مجردهستم پدرم فوت شده حقوق پدرم رو دریافت می‌کنم الان میخوام بیمه عمر بشم آیا حقوق پدرم قطع میشه ؟

خوشبختانه بیمه عمر ومستمری ارتباطی با سایرحقوق و مستمری های دریافتی شما ندارد و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

سلام من میخواستم قسط جدید (یعنی شناسه قبض و شناسه پرداخت) رو بگیرم چون فقط تا برج ۷امسال توی بیمه نامه وجود داشت اما هرکاری میکنم نه خودم و نه کافی نت نتونستیم اقساط بعدی رو بگیریم باید چیکار کنم؟ لطفا زود بهم پاسخ بدید ، ممنونم.

از قسمت مشاهده اطلاعات بیمه نامه میتوانید حتی بدون نیاز به شناسنه قبض و پرداخت نسبت به پرداخت اقساط بعدی اقدام کنید.

اگر بیمه گذار کودک فوت شود آیا شرکت بیمه پاسارگاد حق بیمه کودک را تا پایان قرارداد پرداخت میکند؟

به صورت قانونی در این مورد، پرداخت حق بیمه در تعهد بیمه گر نیست لذا امکان واریز این مبلغ توسط نهادهای حمایتی، موسسات خیریه و مردم نهاد فراهم می باشد.

سلام در سال 1392 دخترم بیمه کردم و چند ماه حق بیمه را واریز نمودم و چند سالی که واریز نکردم می تونم مانده را واریز و بیمه را دوباره فعال نمایم.

بله به نمایندگی خود یا یا یکی از شعب صادر کننده بیمه مراجعه نمائید.

سلام پدرم درسن ۸۴سالگی فوت کردند وبیمه عمر داشتند تعدادفرزندان ۵نفر هستیم 3پسر2 دختر چقدر تعلق میگیره ؟

مبلغ غرامت فوت با توجه به مبلغ حق بیمه و ضرایبی که در هنگام صدور توسط بیمه گذاراعلام شده و سایر شرایط مندرج در سند بیمه نامه، قابل پرداخت می باشد. به یکی از شعبه های صادر کننده بیمه مراجعه نمائید.

سلام ببخشید خانم من دوتا دختر۱۲ ساله ام را بیمه عمر پاسارگاد کرده موقعه امضا برگه بیمه نامه چون من خارج از کشور بودم خانومم به جای من برگه ها را امضا کرده آیا در آینده موقعه سررسید بیمه نامه و یا گرفتن وام و … مشکلی به وجود میاد؟

بله در اولین فرصت به یکی از نزدیک ترین شعب مراجعه و برگه تائید امضاء بیمه گذار را تکمیل نمائید آدرس شعبه ها در سایت موجود می باشد.

من چندین قسطم عقب افتاده آیا روشی هست که مستقیم برم و پرداخت داشته باشم و بیمه نامه من رو به روز کنم؟

بله از قسمت اطلاعات بیمه نامه وارد شوید و به صورت آنلاین اقساط معوق را پرداخت نمائید.

آیا کسی هست که از خدمات بیمه استفاده کرده باشه مثل بیمه عمر و بازنشستگی؟

بله هزاران نفر در سراسر کشور از این خدمت استفاده کرده اند هم اکنون امکان بازنشستگی 5 الی 25 ساله در بیمه پاسارگاد فراهم شده که فرد با پرداخت حداقل 5 قسط سالیانه یا 60 قسط ماهیانه و گذشت مدت زمان موردنظر میتواند از مستمری بازنشستگی استفاده نماید.

سلام پدرم سال ٨٤ خودش رو بيمه عمر ايران كرده و به مدت يكسال قسط بيمه رو پرداخت كرده والان فوت شدن ايا بيمه تعلق ميگيره؟

ضمن عرض تسلیت، با توجه به عدم پرداخت در طول 16 سال اخیر به نظر می رسد این بیمه نامه به صورت سیستمی ابطال گردیده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعب بیمه مراجعه نمائید.

پدرم فوت شدن وقتی فیش حقوقی مادرم رو گرفتیم ازشون بیمه عمر کسر میشد چطوری بفهمیم پدرمون بیمه بوده یا نه؟

با سلام و ضمن عرض تسلیت، در اغلب موارد درج عنوان بیمه عمر در فیش های حقوقی در واقع پوشش هزینه های تدفین می باشد و بیمه عمرو تامین آتیه نیست جهت اطلاع از داشتن بیمه عمر باید به شعب شرکت های بیمه مراجعه نمائید.

پول بیمه رو از طریق اپ واریز کردم اما توی لیست بیمه برج ۶ ثبت نمیشه

در حال حاضر پرداخت های آپ در بازه زمانی سه تا ده روزه در سامانه قابل مشاهده می باشد در غیر این صورت با پشتیبانی آپ تماس بگیرید. پیشنهاد میشود پرداخت های حق بیمه را از سایت بیمه دو (درگاه بانک پاسارگاد) انجام دهید.

سلام اگر سند بیمه نامه رانداشته باشیم اما شماره بیمه نامه رو داشته باشیم برای انجام امور بازخریدی و غیره به مشکل بر میخوریم یا خیر؟ 

خیر خدمات درخواستی شما با مدرک شناسائی معتبر و ضوابط مربوطه در شعب سراسر کشور قابل انجام می باشد.

سلام.برا سن قانونی که 18سال تمام است یعنی متولد چه سالی باید باشد.منظورم اول 18سالگی رو در قانون بیمه پاسارگاد در نظر گرفتن یا اول 19سالگی؟

در کشور ما سن قانونی ۱۸ سال تمام (۱۷سال و ۱۲ماه) می باشد.

سلام عرض ادب میخواستم بپرسم من 20 سال پیش بیمه عمر کردم و میشه هم مستمری گرفت یا هم کل پول رو با سود دریافت کنم؟

در هر بیمه نامه فقط یکی از دو روش قابل انجام می باشد.

سلام پسرم چندین سال پیش بیمه عمرکردم. حالا دامادم دفتربیمه داره میتونم بیمه پسرم بیارم تودفتربیمه دامادمادامه بدم. یانه سابقه ش بهم میخوره؟

با نماینده خود یا اولین شعبه در شهر خودتان هماهنگ نمائید.

سلام من الان تصادف کردم اگر خودم بیمه عمر کنم چیزی بهم میرسه.

علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.

سلام بنده دوسال پیش خودم و همسرم رو بیمه عمر کردم چندین ماه مبلغ بیمه رو پرداخت میکردم تا ی مدت دیگه اصلا پرداخت نکردم و الان دوباره میخوام با مبلغ بالاتری حق بیمه رو پرداخت کنم میتونم مبلغ بیمه ماه های قبل و پرداخت کنم یا باید قرارداد جدید بگیرم؟

سلام بله امکان پذیر می باشد.

باسلام.من میخواستم یک ذی النفع به بیمه نامه ام اضافه کنم.باید از اقوام درجه یک باشه.آیا میتونم شوهرم رو بعنوان ذی النفع انتخاب کنم؟

بله امکان پذیر می باشد. برای این کار به نمایندگی خود و یا یکی از شعب در سراسر کشور مراجعه نمائید.

سلام من ازطریق دستگاه خودپرداز بانک توسعه تعاون دوقسط بیمه پاسارگاد رو واریز کردم تاریخ چهارم فروردین ساعت ۸غروب ایا ثبت میشه تو اپلیکشن میزنم ثبت نشده

در حال حاضر عملیات بروزرسانی اپلیکشن با توجه به نیاز به صحت سنجی پرداخت ها بین 3 تا 10 روز زمان خواهد برد. مشکل خاصی وجود ندارد.

سلام شوهر من سال ۹۷ بیمه عمر ایران کرد خودش رو و فقط یه ماه قسط بیمه رو واریز کرده و الان بر اثر تصادف فوت شده به آیا بیمه پولی پرداخت میکنه؟چیزی تعلق‌میگیره به همسرم؟

بله در صورتی که بیمه نامه دارای اعتبار بوده باشد و شرایط بیمه نقض نشده باشد پرداخت انجام میشود.

سلام وقت بخیر. همسرم بیمه پاسارگاد داشتن و فقط پوشش از کار افتادگی رو خواستن ولی الان در سانحه تصادف فوت شدن. خواستم بپرسم ایا بیمه پاسارگاد هزینه ای به ما پرداخت میکنه یا خیر

ضمن ابراز همدردی با شما بله سرمایه فوت ایشان قابل پرداخت می باشد.

سلام.ببخشید جدول سن و سرمایه بیمه عمر پاسارگاددر تمام شهر ها یکسان است؟

بله

اگر فردی در تصادف خودش مقصر باشد و آسیب ببیند به او خسارت حادثه و هزینه پزشکی تعلق میگیرد یا خیر

بله

سلام و عرض ادب آیا با الحاقیه بیمه عمر سند جدید بهمون میدن؟

بله

سلام و خسته نباشید پدرم پسرم رو بدون رضایت من در شش ماهگی رفته بیمه کرده و پسرم الآن 5 سالشه حالا من کلا راضی نیستم ایشون برای فرزندم بیمه واریز کنه بیمه گذار هم خود پدرم هستن فقط بیمه شده اسم فرزندمه ممنون میشم راهنماییم کنین چیکار باید بکنم مدت بیمه هم 20 ساله هست

داشتن این بیمه نامه در آینده باعث رفاه فرزند شما خواهد شد. میتوانید خودتان نسبت به واریز حق بیمه اقدام نمائید. یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب ما مراجعه نمائید.

برای تغییر مبلغ بیمه باید از چه زمانی اقدام کنیم؟ تاریخ صدور بیمه نامه 1398/11/14 میباشد از کی باید الحاقیه بزنم؟

سر رسید سال بیمه ای شما تاریخ 14 بهمن می باشد هر سال بعد از این تاریخ میتوانید نسبت به الحاقیه و تغییرات بیمه نامه اقدام نمائید.

سلام آیا در بیمه عمر مدت زمان انتخاب شده توسط شخص را که در فرم پر شده و‌تقریبا یکسال از پرداخت اقساط گذشته میخوام بدونم میتونم بیمه رو‌از ۳۰سال به ۱۰یا۱۵ سال تغییر بدم

بله میتوانید تغییر دهید. انعطاف و قابلیت تغییر شرایط از ویژگی های بیمه عمر می باشد.

سلام خسته نباشید خانه مابیمه شده ی پاسارگاده الان قلب من هم مریضه وخونمون هم قسط وام داره ایا بیمه پاسارگاد مسئولیت این وام رو به عهده میگیره؟

بیمه های عمر و تامین آتیه با نگاه بلند مدت و برای کمک به چنین مواردی طراحی و ایجاد شده اند در صورتی که سنوات پرداخت و صندوق بیمه شما قابل توجه باشد میتوانید از آن وام دریافت نموده مشکل خود را تا حدودی مرتفع سازید. یکی از پوشش های بیمه عمر پرداخت غرامت در هنگام بیماریهای خاص و وام بدون ضامن می باشد.

سلام خسته نباشید من دیروز بیمه پاسارگاد ازباجه خود پاسارگاد فیش ریختم ولی بهم برگه نداد از حساب من کم شد ولی نمیدونم به حساب رفت یا نه حالا من چیکار کنم ؟

در صورتی که بعد از یک هفته وجه به حساب شما برنگشت در همین سایت از قسمت اطلاعات بیمه شدگان سوابق پرداخت خود را مشاهده نمائید.

سلام تکلیف بیمه نامه های قبلی که مستمری بخوان چی میشود

تغییر این شرایط مطابق دستورالعمل های صادره قابل انجام خواهند بود.

باسلام من همسرم بازنشسته فولاد بود وبیمه عمربودند سال ۹۴فوت کردند ومن تا الان بیمه عمراین خدابیامرز را نگرفتم که الان ۱۴۰۰است وحدود ۷سال میگذرد خواستم بدانم به بیمه عمر افزوده شده یانه

ابتدا بررسی کنید که از کجا بیمه عمر داشته اند اگر از بیمه پاسارگاد بوده از قسمت تماس با ما کد ملی بیمه شده و شماره بیمه نامه را ارسال نمائید تا بررسی کنیم.

سلام میخواستم ببینم بیمه عمر مستمر بگیری داره یانه

بله از ابتدای دی ماه 1400 بیمه های مستمری نیز صادر می شوند. و مستمری بگیری در این بیمه نامه ها وجود دارد.

سوالم اینه که من اینبار یادم رفته شماره ارجاع رو یاداشت کنم آیا بعدا مشکلی پیش میاد ؟ و من الان چجوری مشخصات پرداخت اون بیمه رو پیدا کنم ؟ ممنون

در همین سامانه و از قسمت اطلاعات بیمه شدگان تمامی موارد در دسترس شماست.

با سلام. من شش ماه پیش یه بیمه نامه خریداری کردم به صورت پرداخت حق بیمه ماهانه…دو تا قسط رو پرداخت کردم اما سه تا قسط بعدی رو نتونستم…خواستم بپرسم الان میتونم اون سه قسط عقب افتاده رو پرداخت کنم؟بیمه نامه من فسخ نشده؟

بله مشکلی ندارد.

سلام، آیا زن می‌تواند بیمه گذار شوهرش باشد؟

بله

باسلام من بیمه عمر پاسارگاد بودم در تهران والان محل سکونت در شهرستان است میشه نمایندگی روعوض کردوتا چند وقت سهمیه بیمه روواردنکنیم بیمه باطل میشود

نیاز به عوض کردن نمایندگی نیست و کلیه خدمات شما در شعبه شهرستان و همچنین همین سامانه انجام می شود. میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید

فردی با سابقه اعتیاد و گذراندن دوره مجرمیت آیا حالا که مدت قرار داد بیمه عمر پاسارگارد وی تمام شده می تواند از سهم سود مشارکت بهره ببرد . با توجه به اینکه در دعوی خانواده قاضی رای به بسته شدن کلیه حسابهای بانکی فرد مورد ما داده باشد ؟

بله

سلام برادر بنده دو ماه قبل بر اثر تصادف فوت کردن.و مقصر حادثه پنجاه پنجاه ثبت شده.ولی ایشان هنگام تصادف مست بودن.آیا بیمه عمر به ایشان تعلق میگیرد یا خیر

با عرض تسلیت بله پوشش فوت به هر دلیل تعلق میگیرد

من امروز بیمه عمر کردم خودم رو پاسارگاد دیروز دستم شکست حالا میتونم ازبین هزینه بگیرم یانه؟

پر کردن فرم پیشنهاد بیمه نامه به منزله صدور نیست. در صورتی که سند بیمه نامه برای شما صادر شده باشد از امتیازات آن بهره مند خواهید شد.

باسلام فردی که معتاد بوده ولی دوسال پیش ترک کرده و به نماینده بیمه نگفته و بیمه نامه صادر شده ، الان قانونا باید چکار کنه ؟

این سوال قبلا پاسخ داده شده است.

سلام اگه کسی بخواد فرم ابطال بازخرید بیمه عمر پر کنه چکاری باید انجام بده؟

با مراجعه به یکی از شعب یا نماینده ای که از طریق ایشان اقدام کرده اید.

قسط پرداخت کردم وقتی چک کردم توی حساب امسالم نیامده .از حساب بانکی کم شده.

با پشتیبانی سامانه ای که از طریق آن پرداخت کرده اید تماس بگیرید یا ابتدا از قسمت مشاهده اطلاعات بیمه نامه وارد شوید و در قسمت اقساط معوق در جلوی قسطی که پرداخت ناموفق داشته از گزینه پیگیری شرایط را توضیح دهید تا همکاران بررسی نمایند.

همسرم بازنشسته آموزش وپرورش بود یک ماهی فوت کرده برابیمه عمرکجامراجعه کنم

ضمن عرض همدردی و تسلیت به شما، در صورتی که دارای بیمه عمر پاسارگاد باشد به یک از شعب نزدیک محل سکونت خود مراجعه نموده یا با نماینده ی خود تماس بگیرید تا امورات اداری را برای شما انجام دهند.

سلام من از بیمه عمر وام گرفتم الان برگه وامشان را گم کردم میخوام بدونم چند قسط بدهکارم

در همین سایت به قسمت مشاهده اطلاعات بیمه نامه مراجعه نمائید با واردن کردن کدملی و شماره بیمه نامه میتوانید اقساط وصول شده یا دفترچه اقساط را دریافت کنید یا نسبت به پرداخت حق بیمه و اقساط وام به صورت آنلاین اقدام نمائید.

سلام،من دوماه برادرمو بیمه عمر کردم قسط ماه اول را به راحتی با موبایلم پرداخت کردم اما ماه دوم بعداز ثبت نهایی تایید نمیشد و بالای فرمی که پر کردم مینوشت این درخواست قبلا داده شده خیلی سعی کردم ولی نتونستم ثبتش کنم ،اگه امکانش هست دلیلشو بهم بگین؟

این پیام به این علت است که آن شناسه پرداخت، پرداخت شده و احتمالا شناسه ها را جابجا پرداخت کرده اید. با شناسه پرداخت قسط قبلی یا بعدی مجدد امتحان کنید و از قسمت اطلاعات بیمه شدگان هم میتوانید وصول یا عدم وصول اقساط را ببینید.

سلام بنده معتادم هستم نزدیک سه ساله یکی از نمایندگی هاتون گفت که پاسارگاد شمارو شامل بیمه نمیکنه چطوریاست یعنی اونی که مجرمه یه معتاده انسان نیست ایا؟

اعتیاد جرم نیست و بیماری تلقی می شود لذا شرایط بیمه شدن بر اساس نظر پزشک و معاینات پزشکی می باشد. میتوانید درخواست مشاوره خود را در سایت ثبت نمائید نمایندگان ما در سراسر کشور خدمات شما عزیزان را پیگیری خواهند کرد.

سلام‌‌ . بیمه عمر به چه درد کودک 12 ساله میخوره؟

متاسفانه کودکان ما مثل مواد غذایی قابلیت نگهداری در یخچال را ندارند و با هر شرایطی که برای آنها فراهم کنیم رشد کرده و در آینده انتظارات زیادی را از ما خواهند داشت. در حال حاضر میلیون ها نفر از کودکان سرزمین ما دارای بیمه عمر و تامین آتیه هستند. حوادث و شرایط مالی خانواده ها در آینده غیر قابل پیش بینی است کما اینکه مشاهده شده افرادی ثروتمند در اثر مشکلاتی به سرعت سرمایه خود را از دست داده اند. با داشتن این بیمه نامه علاوه بر استفاده از امتیاز وام بدون ضامن برای خود شما، فرزند 12 ساله شما در سن 22 یا 32 سالگی به اندوخته ای خواهد رسید که امروز و خیلی از مادران یا پدران مثل شما با داشتن سنی بیشتر از این عدد این سرمایه را ندارند.

سلام وقت بخیر لطفا در مورد پرتفو فروش یک نماینده توضیح دهید. متشکرم

پرتفوی در واقع سبد فعالیت نماینده است. یعنی تا به امروز چند نفر بیمه شده را با چه مبلغی حق بیمه و با چه روش پرداختی جذب نموده است. این پرتفو در قسمت پنل سازمانی هر نماینده قابل مشاهده است. برای دریافت رمز عبور پرتفو از طریق تماس با مدیرآموزش یا مدیرفروش اقدام نمائید.

سلام.من پسرم ۲سالش و ۶ ماه از بیمه اش واریز کردم سه ماه ۶۰۰ تومن و الان میخوام بازخریدکنم و بنابه دلایلی نمیتونم بیمه واریز کنم که کلا ۱/۸۰۰۰۰۰تومان کلا پرداخت کردم ولی الان میخوام بازخرید کنم نماینده میگه فقط نصف پول ۹۰۰هزارتومان بهت میدیم ایا درست چرا؟ این شرط بازخرید ها باعث دلسردی میشه

پیشنهاد ما این است که بجای بازخرید از بیمه نامه وام گرفته و یا با کاهش مبلغ حق بیمه بیمه نامه فرزند عزیزتان را حفظ نمائید. دلیل کاهش مبلغ پرداختی در موضوع بازخریدی ،برهم زدن یک طرفه قرارداد بیمه توسط بیمه گذار است.

سلام.من ۶ ماه ک بیمه عمر برای پسر دوساله ام واریز میکنم.که تا حالا سه ماه یکبار ۶۰۰ هزارتومان واریز میکردم و سر یکسال ک میخوام درخواستم تغییر بدم و سه ماه مبلغ ۳۰۰هزارتومان انتخاب کنم آیا ارزش بیمه نامه کمتر میشه؟

بیمه نامه عمر و تامین آتیه بیمه نامه ای منعطف است یعنی با تغییر شرایط بیمه گذار قابل تغییر است میتوانید مبلغ دلخواه خود را در سال جاری پرداخت کنید و در سالهای بعدی مبلغ را افزایش دهید تا بیمه نامه امتیازات خود را حفظ کند.

اگر کسی بیمه نامه را ۳۰ ساله پر کند میتواند در ۱۰ سالگی بازنشسته شود؟

بله

سلام ببخشید ایا بیمه عمر پاسارگاد هزینه های بیماری مثل سرما خوردگی رو پرداخت میکنه. اگه پرداخت میکنه چطوری باید اقدام کنم. ممنون

خیر برای اطلاع از بیماریهای تحت پوشش به پاسخ های قبل مراجعه نمائید.

سلام. برادر بیمه اسیا عضو شده بود و حدود دوسال حق بیمه پرداخت میکردن تا اینکه چندماه پیش سکته مغزی کردند و به رحمت خدا رفتند و چون بیمه بسیجیان بود برای دریافت هزینه بستری و بیمه عمر از ان سازمان اقدام کردیم. خواستم ببینم ازطریق بیمه آسیا هم چون پرداختی داشتند امکان اقدام وجود دارد؟

بله

سلام. من یک قسط بیمه عمر را ۲بار پرداخت کردم. چیکار کنم.یک بار از برنامه آپ. و دیگری از خود برنامه بیمه

در ساعت اداری با شماره 02182489 تماس بگیرید.

چند روز طول میکشد سند بیمه به دستمان برسد؟

روند صدور بیمه نامه با توجه به وضعیت بیمه شده و شرایط خاص جامعه اعم از رعایت پروتکل ها و … و همچنین میزان تقاضای صدور در هر شعبه بین سه تا ده روز زمان خواهد برد.

سلام حداکثر واریزی چقدر باید باشه برا بیمه تکمیلی بعد چند سال از گذشت بیمه نامه تکمیلی ميشه؟

این پرسش در سوالات قبلی به طور کامل پاسخ داده شده است.

سلام.من ۱۰تا قسط از وامم مونده ک میشه ۱۲۲۲۰۰۰. میخاستم ببینم ک الان بخوام تسویش کنم چقدر باید پرداخت کنم؟ واینکه میخام وام جدید بگیرم. چند روزه بهم میدن و کی باید اقدام کنم؟

اقساط دارای شناسه قبض و پرداخت و مبلغ مشخص می باشند یک هفته بعد از پرداخت اقساط میتوانید تقاضای وام جدید داشته باشید، روند اداری پرداخت وام جدید با توجه به حجم تقاضا در شعبه بین 3 تا 10 روز خواهد بود.

شرایط نمایندگی بیمه زندگی و بیمه جنرال

شرایط، عمومی و اختصاصی نمایندگی بیمه زندگی

  • ﺗﺎﺑﻌﯿﺖ دوﻟﺖ ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان
  • اﻋﺘﻘﺎد ﺑﻪ ادﯾﺎن رﺳﻤﯽ ﮐﺸﻮر
  • داﺷﺘﻦ ﮔﻮاﻫﯽ ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ ﯾﺎ ﻫﺮ ﻧﻮع ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ
  • دارا ﺑﻮدن ﺣﺪاﻗﻞ ﻣﺪرك دﯾﭙﻠﻢ
  • ﻧﺪاﺷﺘﻦ ﺳﻮء ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ و ﻣﺤﮑﻮﻣﯿﺖ ﮐﯿﻔﺮي ﻣﺆﺛﺮ
  • ﻋﺪم اﻋﺘﯿﺎد ﺑﻪ ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر
  • ﻃﯽ دوره آﻣﻮزش ﻧﻈﺮي و ﻋﻤﻠﯽ و اﺧﺬ ﮔﻮاﻫﯿﻨﺎﻣﻪ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ
  • ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ در آزﻣﻮن ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﻓﺮوش ﺑﯿﻤﻪ ﻣﺮﮐﺰي ج.ا.اﯾﺮان

شرایط، عمومی و اختصاصی نمایندگی بیمه جنرال

1- شخص حقيقي

الف( تابعيت دولت جمهوري اسلامي ايران؛
ب( اعتقاد به اسلام يا يكي ديگر از اديان رسمي كشور؛
ج( عدم اعتياد به مواد مخدر؛
د( نداشتن سوء پيشينه كيفري و همچنين نداشتن سابقه محكوميت به جرايم نام برده شده در ماده 44 قانون تأسيس بيمه مركزي ايران و بيمه گري؛
ه( داشتن گواهي پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دايم؛
و( داشتن حداقل مدرك كارشناسي در رشته بيمه )و يا ساير رشته ها با گرايش بيمه( با شش ماه سابقه كار بيمه اي فني و تخصصي، يا مدرك كارشناسي در رشته غير بيمه و يك سال سابقه كار بيمه اي فني و تخصصي و يا مدرك ديپلم با دو سال سابقه كار بيمه اي فني و تخصصي.
به غير از دارندگان مدرك كارشناسي در رشته بيمه )و ساير رشته ها با ،» و« تبصره 1 : متقاضيان فاقد سابقه كار مندرج در بند گرايش بيمه(، بايد دوره آموزشي شامل اصول بيمه، آشنايي با رشته هاي بيمه، بازاريابي بيمه، قوانين و مقررات بيمه و رايانه را در مجموع، به ميزان حداقل 23 ساعت در مركز آموزشي )Internet و Excel ،Word )شامل آموزش مهارت هاي شركت بيمه، يا مركز آموزش فني و حرفه اي وزارت كار و امور اجتماعي و يا ساير مراكز آموزشي مورد تأييد بيمه مركزي ايران گذرانده و گواهي نامه قبولي را ارائه نمايند. علاوه بر اين متقاضيان مذكور بايد دوره كارآموزي را در شركت بيمه مربوط طي نمايند.

2- شخص حقوقي

  1. تأييد اساسنامه نمايندگي توسط شركت بيمه؛
  2. انحصار فعاليت به نمايندگي بيمه؛
  3. وجود حداقل سه عضو هيئت مديره؛
  4. داشتن حداقل 533 ميليون ريال سرمايه؛
  5. ارائه گواهي نامه بانك حاكي از تأديه قسمت نقدي سرمايه، حداقل به مقدار 53 درصد كل سرمايه نماينده حقوقي؛
  6. صورت كامل اسامي سهامداران، مديران و ميزان سهام هر يك از آنها؛
  7. گواهي عدم سوء پيشينه كيفري مديران؛
  8. داشتن مدير عامل و عضو بيمه اي هيئت مديره طبق شرايط مندرج در ماده 9 اين آيين نامه؛
    13 . صورت جلسات مجمع عمومي مؤسس و هيئت مديره؛
    11 . اظهارنامه ثبت نمايندگي حقوقي و تأييديه نام آن.
    ماده 7. ثبت نمايندگي حقوقي و هرگونه تغييرات بعدي از جمله تغيير در مفاد اساسنامه، ميزان سرمايه، تركيب سهامداران،
    مديرعامل و اعضاي هيئت مديرة آن، موكول به رعايت مقررات اين آيين نامه و با مسئوليت و موافقت شركت بيمه طرف
    قرارداد خواهد بود.
    تبصره: شركت بيمه موظف است قبل از ثبت نمايندگي حقوقي بيمه و هرگونه تغييرات بعدي آن، نظر بيمه مركزي ايران را
    استعلام نمايد. عدم اعلام نظر بيمه مركزي ايران ظرف مدت 03 روز به معناي موافقت با ثبت نمايندگي حقوقي يا تغييرات
    بعدي آن خواهد بود.
    ماده 2. نماينده حقوقي موظف است ترازنامه و حساب سود و زيان خود را طبق فرم نمونه اي كه بيمه مركزي ايران تهيه و
    به شركتهاي بيمه ابلاغ مي نمايد، تنظيم كند و پس از تصويب در مجمع عمومي سهامداران خود، نسخه اي از آن را براي
    بررسي و تأييد به شركت بيمه طرف قرارداد ارسال نمايد.
    تبصره 1: شركت بيمه موظف است حداكثر تا پايان مرداد هر سال، ترازنامه و حساب سود و زيان هر يك از نمايندگان
    حقوقي خود را به بيمه مركزي ايران ارسال كند.
    تبصره 0: نماينده حقوقي موظف است در هر سال مالي حداقل 13 درصد از سود سالانه خود را به عنوان اندوخته سرمايه اي
    در حساب هاي خود منظور نمايد.
    ماده 9. مدير عامل و حداقل يك عضو هيئت مديره نماينده حقوقي، علاوه بر شرايط مندرج در ماده 4 اين آيين نامه بايد
    واجد يكي از شرايط زير باشند:
    1-9 . داشتن حداقل مدرك كارشناسي در رشتة بيمه و يا ساير رشته ها با گرايش بيمه و دو سال سابقه كار بيمه اي فني و
    تخصصي در نمايندگي بيمه، يا كارگزاري بيمه، يا ارزيابي خسارت بيمه اي، يا شركت بيمه و يا بيمه مركزي ايران.
    0-9 . داشتن حداقل مدرك كارشناسي در ساير رشته ها و سه سال سابقه كار بيمه اي فني و تخصصي در نمايندگي بيمه، يا
    كارگزاري بيمه، يا ارزيابي خسارت بيمه اي، يا شركت هاي بيمه و يا بيمه مركزي ايران.
    تبصره: در صورتي كه مدرك تحصيلي مدير عامل و عضو بيمه اي هيئت مديره در نمايندگي هاي حقوقي ثبت شده قبل از
    ابلاغ اين آيين نامه، ديپلم يا كارداني بوده باشد به ترتيب، چهار سال و دو سال به سابقة كار مندرج در اين بند اضافه
    مي شود.
    ماده 13 . نماينده حقيقي و مدير عامل، اعضاي هيئت مديره و سهامداران نمايندگي حقوقي نمي توانند در وزارتخانه ها،
    مؤسسات و شركت هاي دولتي و نهادهاي عمومي غير دولتي شاغل باشند يا به عنوان نماينده ديگري يا كارگزار حقيقي
    فعاليت كنند. علاوه بر اين، اشخاص مذكور نمي توانند در شركت هاي بيمه غيردولتي و ساير نمايندگي ها يا كارگزاري هاي
    حقوقي بيمه شاغل بوده و يا بيش از 13 درصد، سهام داشته باشند.
    تبصره: مدير عامل و اعضاي هيئت مديره و كاركنان شاغل )اعم از رسمي، پيماني، قراردادي و ساعتي( شركت هاي بيمه و
    بيمه مركزي ايران، نمي توانند به عنوان نماينده حقيقي فعاليت نمايند و يا در نمايندگي هاي حقوقي، سمت يا سهم داشته
    باشند.
    ماده 11 . نمايندگي حقوقي با موافقت قبلي شركت بيمه طرف قرارداد و اجازه بيمه مركزي مي تواند دفتر فرعي داير نمايد،
    مشروط بر آن كه مسئول دفتر فرعي، شرايط نماينده حقيقي را داشته باشد.
    فصل دوم : حقوق و تكاليف شركت بيمه و نماينده
    ماده 10 . شركت بيمه مكلف است:
    1.در قرارداد نمايندگي موارد زير را درج نمايد:
    1-1 . مشخصات و نشاني طرفين قرارداد شامل كد ملي و كد پستي؛
    0-1 . حدود اختيارات و وظايف طرفين قرارداد؛
    0-1 . ميزان كارمزد و نحوه پرداخت آن به تفكيك رشته هاي بيمه و تغييرات آن ناشي از تغيير، فسخ يا ابطال بيمه نامه؛
    4-1 . مدت قرارداد نمايندگي؛
    5-1 . ميزان و نوع تضمين دريافتي از نماينده به منظور تأمين و تضمين حقوق و مطالبات بيمه گذاران ، بيمه شدگان، ساير
    اشخاص ذينفع و شركت بيمه ؛
    4-1 . ممنوعيت انعقاد قرارداد نمايندگي توسط نماينده با ساير شركت هاي بيمه در مدت اعتبار قرارداد؛
    7-1 . موارد محدود نمودن فعاليت ، تعليق يا فسخ قرارداد نمايندگي بيمه و نحوه اجراي آن؛
    2-1 . ارجاع رسيدگي به اختلاف شركت بيمه و نماينده به هيئت نام برده شده در ماده 01 اين آيين نامه؛
    9-1 . شمول مصوبات جديد شوراي عالي بيمه بر شرايط قرارداد نمايندگي؛
    13-1 . عدم ايجاد هرگونه حقي براي طرفين در پايان قرارداد نمايندگي، مگر در موارد تصريح شده در قرارداد.
  9. بخشنامه ها و دستورالعمل هاي لازم و مربوط را به موقع به نماينده ابلاغ نمايد.
  10. نام و كد نماينده را در بيمه نامه اي كه بنا به پيشنهاد او صادر مي شود، درج نمايد.
  11. در صورت لغو پروانه نمايندگي، مراتب را بلافاصله از طرق مقتضي به اطلاع بيمه گذاران برساند و نسبت به جمع آوري
    تابلو، سربرگ ، مهر، اسناد و مدارك ذيربط اقدام نمايد.
  12. اگر چند نماينده براي يك نوع بيمه، نرخ و شرايط خواسته باشند، نرخ و شرايط يكسان اعلام نمايد.
    تبصره 1: شركت بيمه مجاز نيست تقاضاي صدور بيمه نامه اي را كه به وسيلة نماينده ارائه شده است از طريق ديگري، اعم
    از مستقيم يا غيرمستقيم، قبول نمايد مگر با تقاضاي كتبي بيمه گذار.
    تبصره 0: درصورتي كه شركت بيمه، پيشنهاد نماينده اي را رد كند، نمي تواند همان پيشنهاد را از طريق ديگري اعم از
    مستقيم يا غير مستقيم قبول نمايد.
  13. امكانات و شرايط لازم براي فروش بيمه در فضاي مجازي را براي نمايندگان مورد نظر خود فراهم نمايد.
  14. زيرساخت هاي فيزيكي و امكانات نرم افزاري لازم را براي ايجاد ارتباطات الكترونيكي بين نماينده، شركت بيمه و بيمه
    مركزي ايران برقرار نمايد تا در راستاي توسعه كاربرد فن آوري اطلاعات در صنعت بيمه كشور، طبق ابلاغ بيمه مركزي
    ايران، ارتباطات هم زمان بين نماينده، شركت بيمه و بيمه مركزي ايران فراهم شده و توسعه يابد.
  15. در صورت فوت يا حجر نماينده حقيقي يا توقف فعاليت نماينده طبق توافق و نبودن شرط خلاف در قرارداد نمايندگي،
    ارزش پرتفوي نماينده را پرداخت يا با انتقال آن به نماينده ديگر همان شركت موافقت نمايد. ارزش پرتفوي نماينده و نحوة
    محاسبه آن با توافق طرفين در قرارداد نمايندگي تعيين مي شود.
    تبصره: بيمه نامه هايي كه از طرف يا به پيشنهاد نماينده توسط شركت بيمه صادر مي شود پرتفوي نماينده محسوب مي شود.
    ماده 10 . نماينده مكلف است:
  16. كد و نام نماينده و نام شركت بيمه طرف قرارداد را در تابلو، سربرگ و آگهي خود درج نمايد. نام شركت بيمه بايد با
    حروف درشت تر از نام و كد نماينده درج شود.
  17. اطلاعات لازم دربارة بيمه نامه درخواست شده از جمله نرخ و شرايط، استثنائات، تعهدات بيمه گر و وظايف بيمه گذار را
    با رعايت بخشنامه ها و دستورالعمل هاي مربوط، به متقاضي بيمه ارائه نمايد.
  18. به منظور تأمين و تضمين حقوق و مطالبات بيمه گذاران، بيمه شدگان، ساير اشخاص ذينفع و شركت بيمه، تضمين لازم
    را نزد شركت بيمه طرف قرارداد توديع نمايد. نوع، مدت و ميزان تضمين مذكور در اين ماده متناسب با حجم فعاليت هر
    نماينده حقيقي يا حقوقي و شكل حقوقي ثبت آن، به تشخيص شركت بيمه طرف قرارداد تعيين مي شود.
  19. از رقابت مكارانه و ناسالم با ساير نمايندگان بيمه، دلالان )كارگزاران( رسمي بيمه و شركت هاي بيمه و انجام تبليغات
    سوء عليه آنها خودداري نمايد.
  20. حق بيمه دريافتي را اعم از چك يا پرداخت الكترونيكي حداكثر تا قبل از پايان وقت اداري روز دريافت، به حساب بانكي
    شركت بيمه مربوط واريز كند و در موارد استثنايي به صندوق آن شركت تحويل نمايد.
  21. كد و نام دلال) كارگزار( رسمي بيمه را در بيمه نامه اي كه بنا به پيشنهاد او صادر مي شود درج نمايد.
  22. امكانات سخت افزاري و نيروي انساني آموزش ديده براي برقراري ارتباط الكترونيكي با شركت بيمه مربوط و بيمه
    مركزي ايران را تهيه نمايد.
    ماده 14 . شغل نماينده حقيقي و مدير عامل، عضو بيمه اي هيئت مديره و مسئول دفتر فرعي نماينده حقوقي بايد منحصراً
    ارائه خدمات بيمه اي در محدوده قرارداد مربوط باشد.
    تبصره: سمت هاي آموزشي در مؤسسات آموزش عالي مستثني هستند.
    ماده 15 . كليه كاركنان نماينده كه به امر فروش يا صدور بيمه نامه مبادرت مي نمايند به عنوان متصديان نمايندگي بيمه
    شناخته مي شوند و بايد واجد شرايط زير و داراي گواهي صلاحيت باشند:
  23. داشتن حداقل مدرك تحصيلي ديپلم و كسب گواهي نامه طي دوره آموزشي لازم به تشخيص شركت بيمه.
  24. داشتن حسن اخلاق و رفتار و توانايي ايجاد ارتباط با مشتريان و داشتن ساير شرايط عمومي مندرج در ماده 4 به
    تشخيص و مسئوليت نماينده.
    تبصره 1: گواهي صلاحيت متصديان نمايندگي بيمه به صورت عكس دار توسط شركت بيمه يا با تفويض اختيار توسط
    نمايندگي بيمه براي مدت معين صادر مي شود و لازم است در معرض ديد مراجعان قرار داده شود.
    تبصره 0: در صورت وجود هرگونه شكايت از متصديان نمايندگي بيمه، موضوع بايد توسط نماينده رسيدگي و تا حد امكان
    رضايت مشتري جلب شود. در غير اين صورت شركت بيمه موظف است به شكايت مشتري رسيدگي و نتيجه را كتباً به
    اطلاع او برساند.
    ماده 14 . پرداخت حق بيمه به نماينده، كارمند يا بازارياب او در حكم پرداخت حق بيمه به شركت بيمه مي باشد. علاوه بر
    اين، در قبال دريافت حق بيمه، بايد رسيد كددار به متقاضي بيمه داده شود.
    ماده 17 . مسئوليت جبران خسارات مستقيم و يا غيرمستقيم وارده به بيمه گذار و ساير اشخاص ذينفع كه ناشي از عمد،
    تقصير، غفلت و يا قصور نماينده، كاركنان يا بازاريابان وي در رابطه با عمليات بيمه اي موضوع قرارداد نمايندگي بيمه باشد
    به صورت تضامني بر عهده شركت بيمه و نماينده مي باشد. در هرحال مفاد اين ماده، نافي مسئوليت نماينده در مقابل
    خسارات وارده به شركت بيمه، از جمله خسارت پرداختي، ساير هزينه ها و حق بيمه دريافت نشده نخواهد بود.
    ماده 12 – شركت بيمه موظف است حداكثر ظرف مدت يك سال وضعيت نمايندگان حقوقي خود را با شرايط اين آيين نامه
    منطبق نمايد. در صورت عدم انطباق با شرايط اين آيين نامه، كارمزد قابل پرداخت معادل كارمزد نماينده حقيقي خواهد بود.
    ماده 19 . شركت بيمه مي تواند نماينده را در سود حاصل از پرتفوي متعلق به او در كليه رشته هاي بيمه به استثناي
    بيمه هاي عمر مشاركت دهد. سود قابل پرداخت نبايد از 15 درصد مجموع كارمزدهاي پرداختي به همان نماينده بابت
    عمليات بيمه اي در سال مورد نظر بيشتر باشد.
    ماده 03 . پروانه و قرارداد نمايندگي در موارد زير لغو مي شود:
    الف( با تصميم يكي از طرفين قرارداد ضمن رعايت حقوق طرف مقابل؛
    ب( درصورتي كه نماينده حقيقي هر يك از شرايط مقرر در اين آيين نامه را از دست بدهد؛
    ج( در صورتي كه مدير عامل يا عضو بيمه اي هيئت مديره نمايندگي حقوقي هر يك از شرايط مقرر در اين آيين نامه را از
    دست بدهد يا فوت كند يا محجور يا معذور شود و ظرف مدت سه ماه، فرد جايگزين واجد شرايط معرفي نشود؛
    د( در صورت تصميم هيئت رسيدگي به اختلاف نماينده و شركت بيمه، موضوع ماده 01 يا كميته رسيدگي به تخلفات
    . نماينده، موضوع ماده 00
    فصل سوم : رسيدگي به اختلاف نماينده و شركت بيمه و رسيدگي به تخلفات نماينده
    ماده 01 . به منظور رسيدگي به اختلافات نماينده و شركت بيمه در رابطه با مقررات اين آيين نامه و قرارداد نمايندگي
    منعقده، هيئت رسيدگي به اختلافات نماينده و شركت بيمه مركب از سه نفر به شرح زير تشكيل مي شود:
    الف( نماينده بيمه مركزي ايران؛
    ب( نماينده منتخب سنديكاي بيمه گران ايران؛
    ج( نماينده منتخب انجمن هاي صنفي نمايندگان بيمه.
    تبصره 1: هر يك از نمايندگان مذكور براي مدت دو سال انتخاب مي شوند و عزل يا تجديد انتخاب آنها بلامانع است.
    تبصره 0: تصميمات هيئت به صورت مكتوب و مستدل صادر مي شود. اين تصميمات با اكثريت آراء، قطعي و معتبر و براي
    طرفين لازم الاجراست و حداكثر ظرف مدت 15 روز پس از اتخاذ تصميم نهايي و امضاء اعضاي هيئت، توسط بيمه مركزي
    ايران به طرفين ابلاغ خواهد شد. حداكثر مدت رسيدگي به هر پرونده اختلاف دو ماه از زمان وصول آن خواهد بود. در
    صورت عدم اتمام رسيدگي در اين مدت، هيئت بايد طي گزارش مستدل به رئيس كل بيمه مركزي ايران، دلايل عدم اتمام
    رسيدگي در مدت مقرر را ارائه نمايد.
    تبصره 0: دبيرخانه هيئت رسيدگي به اختلاف در بيمه مركزي ايران مستقر خواهد بود.
    تبصره 4: دستورالعمل نحوه تشكيل جلسات و اتخاذ تصميم هيئت رسيدگي حداكثر ظرف مدت دو ماه پس از ابلاغ اين
    آيين نامه، توسط بيمه مركزي ايران تدوين و ابلاغ خواهد شد.
    ماده 00 . شركت بيمه موظف است تخلفات نماينده و شكايت واصله از عملكرد او را در كميته رسيدگي به تخلفات نماينده،
    با حضور نماينده انجمن صنفي نمايندگان شركت بيمه، رسيدگي نمايد. ضوابط مربوط به تشكيل اين كميته در هر شركت
    بيمه را همان شركت تدوين و اعلام خواهد كرد.
    ماده 00 . در صورت احراز تخلف نماينده، كميته مذكور مي تواند متناسب با نوع تخلف، تصميمات زير را اتخاذ نمايد:
  25. تذكر كتبي به نماينده.
  26. ايجاد محدوديت در اختيارات تفويضي شامل مجوز بازديد و صدور بيمه نامه.
  27. كاهش ميزان كارمزد نماينده در يك يا چند رشتة بيمه به مدت حداكثر شش ماه.
  28. تعليق فعاليت نماينده در يك يا چند رشتة بيمه به مدت حداكثر شش ماه.
  29. لغو پروانه فعاليت.


سلام من هرچی شماره بیمه نامه را تو سامانه وارد میکنم میزنه این بیمه نامه نامه موجود نیست چرا اینجوریه؟

ابتدا مطمئن شوید که شماره بیمه نامه را صحیح وارد کرده اید و کد ملی هم مربوط به بیمه شده باشد و نه بیمه گذار،اگر همه موارد را درست وارد کرده اید و باز هم اطلاعات نمایش داده نمی شود احتمالا کمتر از یک ماه از صدور بیمه نامه شما گذشته و شما در ماه آینده این دسترسی را خواهید داشت.

من دو تا بچه م رو بیمه کردم بعد قسط پرداخت کردم شناسه قبض بچه ی اولیمو وارد کردم اما شناسه پرداخت بچه ی دومم رو اشتباهی زدم و پول از حسابم کم شده ولی اون قسط حالت معوق دارد باید چکار کنم؟

در حالت سیستمی، چون مبنای پرداخت شناسه قبض است قسط پرداختی برای فرزند اول محاسبه میگردد. بهر حال از قسمت اطلاعات بیمه شدگان به پنل کاربری ایشان وارد شده و در قسمت اقساط معوق موضوع را شرح دهید تا همکاران ما مشکل را برطرف کنند.

بیمه گذار باید چه شرایطی داشته باشد و آیا فردی که بین 15 تا 18 سال دارد حق امضای بیمه خودش رو دارد یا نه

شرایط بیمه گذار در سوالات قبل پاسخ داده شده است. بله فرد بالای 15 سال حق امضا دارد

سلام وقت بخیر آیا دریافت وام از صندوق بیمه نامه در میزان تعلق گرفتن سود تضمینی و مشارکت تاثیر دارد ؟ ممنونم

خیر هیچگونه تاثیری ندارد.

آیا این کسب و کار برای من مناسب می باشد؟

این کسب و کار مناسب افرادی است که قصد فعالیت به صورت پاره وقت و یا تمام وقت را دارند، شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، تجربه، موقعیت و فضای کاری دارید، که تمامی این امکانات را بیمه پاسارگاد برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد کرده است. در ضمن این حرفه مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند و مایل هستند برای خود و پیشرفت خود کار کنند.

در کسب و کارهای دیگر، صاحب تجارت هزینه های زیادی را صرف اجاره محل کار، خرید ملزومات اداری، تبلیغات، حقوق کارمندان و… می کند و اگر بعد از مدتی به علت عدم سابقه و تجربه کافی، درآمدی مقبول نداشته باشد، فقط هزینه کرده و در نهایت ورشکست می شود.

در صورتی که در این کسب و کار، شخص پس از گذراندن دوره های آموزش رایگان و بدون آنکه هزینه ای پرداخت کند، در مرکز آموزش کسب و کار خویش را آغاز می نماید. در این حرفه، به علت آنکه نماینده از تجارب و سوابق مفید مدیران و نمایندگان موفق فروش استفاده می کند، لازم نیست برای کسب تجربه در این صنعت هزینه کند و زمان را که مهمترین سرمایه است از دست بدهد.

بیمه تکمیلی

از جمله مزایای منحصر به فردی که بیمه پاسارگاد برای نمایندگان بیمه عمر و تامین آتیه خود در نظر گرفته است ، ارائه پوشش بیمه های تکمیلی برای این عزیزان است .هر نماینده بیمه عمر به محض پیوستن به شبکه نمایندگان بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد تحت پوشش بیمه تکمیلی بیمه پاسارگاد بوده و از تمام منافع و مزایای این بیمه نامه برخوردار می گردد . همچنین هر نماینده برای اعضای خانواده خود نیز می تواند از این بیمه نامه استفاده کند.
*شایان ذکر است کلیه نمایندگان بیمه پاسارگاد از این پوشش فوق العاده برخوردار بوده و این امتیاز ویژه تنها از سوی بیمه پاسارگاد در کل کشور ارائه می گردد .

عدم نیاز به دفتر کار

بر خلاف سایر شرکت های بیمه که شما می بایست حتما قبل از عقد قرارداد و اخذ نمایندگی رسمی اقدام به تهیه یک محل ثابت تجاری یا اداری مانند دفتر یا مغازه برای محل کار خود نمایید ، در شرکت بیمه پاسارگاد این امکان برای نمایندگان رسمی بیمه عمر و تامین آتیه فراهم شده است تا بدون نیاز به معرفی محل ثابت برای دفتر کار خود نسبت به اخذ نمایندگی مبادرت ورزند . همکاران گرامی می توانند بدون دارا بودن هر گونه محل اداری یا تجاری ، نسبت به اخذ نمایندگی بیمه عمر اقدام نموده و کلیه امور و فعالیت های بیمه ای خود را به صورت سیار انجام دهند .

وام نمایندگی

کلیه نمایندگان رسمی و مدیران از وام های متناسب بهره مند خواهند شد.

از کجا اطمینان کسب کنم که موفق می شوم؟

می دانیم که شروع هر کاری دلهره های زیادی دارد. می توانم ها و نمی توانم ها همیشه در ذهن ما مرور می شود.
برای همین موضوع در کسب و کار بیمه پس از سپری شدن دوره های آموزشی اخذ نمایندگی یک نفر استاد راهنما در کنار شما خواهد بود. فردی که سالها پیش در جایگاه امروز شما بوده و با استفاده از آموخته ها و تجربه های خود تلاش می کند این مسیر را برای شما هموار کند. در قدم اول در دوره مجازی بیمه و دریافت نمایندگی ثبت نام و جلسات این دوره های سپری کنید.

امکان انتخاب این شغل به عنوان شغل دوم هست؟

بله. نمایندگی بیمه عمر را می توان به عنوان یکی از منعطف ترین شغل های رسمی و قانونی کشور بدانیم. شما می توانید این شغل را در کنار شغل اصلی و اول خود انتخاب کرده و در زمان های لازم به این شغل بپردازید.

آیا از این شغل می توانم کسب درآمد کنم؟

درآمد نمایندگی بیمه چگونه است؟ سوالی که حتما به آن فکر می کنید. با پیوستن به نمایندگان رسمی بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد شما می توانید کارمزد هر بیمه نامه عمری را که صادر می کنید به صورت ماهیانه تا اتمام زمان بیمه نامه صادر شده دریافت کنید .
این نکته قابل توجه است که بازاریابان تنها یک بار به ازای هر بیمه نامه کارمزد دریافت می کنند اما با پیوستن به تیم نمایندگان رسمی بیمه عمر پاسارگاد ، کارمزد ها به صورت دوره ای و تا زمان اتمام بیمه مدت مشخص(آیین نامه 54 بیمه مرکزی) به حساب شما منظور می گردد .
*شایان ذکر است که متقاضیان نمایندگی بیمه عمر از صدور اولین بیمه نامه، بیمه نامه به نام خود نماینده ثبت می شود و پس از برخورداری از کلاس ها و دوره های آموزشی و جذب حداقل 10 بیمه عمر ، به جمع نمایندگان رسمی بیمه عمر پاسارگاد می پیوندند و کد نمایندگی بیمه عمر برای آنها صادر می گردد.

آیا امکان فعالیت به صورت اینترنتی وجود دارد؟

  • نمایندگان بیمه در هر زمان و هر مکان می توانند با ابزارهای مختلف شروع به بازارسازی و فروش بیمه نامه کنند. شما می توانید از طریق شبکه های مجازی، تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام، ایمیل، طراحی یک سایت و سایر راه های تبلیغاتی اقدام به ارائه و فروش بیمه نامه نمایید. در ابتدای باید دوره اخذ نمایندگی بیمه و دوره مجازی بیمه را سپری کنید و با این شغل و کسب و کار آشنا شوید.

آموزش ها به چه صورت می باشد؟

  • اغلب دوره ها به صورت مجازی و آنلاین می باشد و دانشپذیران پس از ثبت نام و احراز هویت به سادگی و در هر جایی که باشند به صورت مجازی و آنلاین می توانند از جلسات و کلاس های این دوره استفاده کنند. کلیه کلاس های حضوری وغیر حضوری رایگان می باشد.

سلام با توجه به افزایش پوشش ها در بیمه عمر میخواستم ببینم این افزایش پوشش‌ها شامل بیمه شده های قبلی هم میشه یا نه

بله

سلام .اگرفرزند زیر۱۸ سال را بخواهیم بیمه عمر کنیم و سن پدر بالای ۷۰ سال باشد .بیمه بخاطر سن پدر قبول نمیکند آیا میشود زیر نظر مادر یا برادر بزرگتر بیمه شود

بله

میخواهم بدانم برای گرفتن کارت sos به هرنمایندگی بیمه پاسارگاد میتوانم مراجعه کنم یا فقط همان نمایندگی که ثبت نام کردم باید مراجعه کنم؟

در ابتدا برای اطلاع از تخصیص این موضوع به قسمت اطلاعات بیمه شدگان مراجعه نمائید امکان مراجعه به هریک از شعب ما در سراسر کشور هم وجود دارد.

میخواهم بدانم اگه قسط بیمه خود را واریز کنم و دوباره همان شناسه پرداخت یا واریز رو بزنم چی میشه

در صورتی که از درگاه بانک پاسارگاد اقدام نمائید اعلام میشود که این قبض تکراری است و قبلا پرداخت شده است. و امکان پرداخت مجدد وجود ندارد.

اگر خانم متاهلی بخواهد خودش را بیمه عمرکند آیا آیتم بیمه آتش سوزی برای ایشان فعال میشود

بله امکان پذیر است.

همسر من دو ماه قبل کرونا گرفته بود بیمارستان شخصی خوابیده بوده هزینش خیلی شد میتونم از بیمه پاسارگاد بگیرم؟

ماهیت بیمه های عمر و تامین آتیه پوشش حوادث و تامین آتیه است. در این خصوص از دفترچه بیمه خود استفاده نمائید.

سلام میخوام بیمه عمر خودم را بازخرید کنم نماینده ام دیگر در آن شرکت (بیمه پاسارگاد)فعالیت ندارد با توجه به بعد مسافت و بیماری کرونا و محدودیت های کرونایی تمام مدارک را برای شرکت ارسال کردم همراه با فرم های درخواستی سند برگه اقساط مدارک هویتی پرینت شماره شبا ولی شرکت عودت داده و گفته باید حضوری برم شرکت که ۲۰۰کیلومتر مسافت دارد حال باید چکار کنم و بکجا شکایت کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

نگران نباشید در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و مشکل را پیگیری خواهند کرد.

اگر خانمی شوهرش چند سال پیش فوت کرده و ایشان از سوی دادگاه حضانت نامه دارد میتواند فرزندانش را بیمه کند ، پدر بزرگ (پدر پدر )بچه ها زنده است و بیمه گذار(مادر) نمی خواهد پدر بزرگ ارث ببرد،

بله

سلام من حدود ۸ ماه هست بیمه عمر کردم و حالا میخوام عمل جراحی (واریوکوسل)انجام بدهم آیا هزینه های جراحی را بیمه پرداخت میکنه

پوشش هزینه های پزشکی در بیمه عمر بر مبنای حادثه می باشد.

اگر هم مادر و هم فرزند دوازده ساله پسر، هردو بیمه عمر شوند، بعد از فوت مادر آیا چون فرزند هم که بیمه پرداخت میکند میتواند باز بیمه مادر را دریافت کند هم در کودکی و جوانی و یا بعدها؟

با فوت مادر بیمه نامه ایشان به پایان میرسد و ذینفع سرمایه فوت وی را به صورت یکجا دریافت میکند. یک روز پس از صدوربیمه نامه پوشش فوت به هر علت در بیمه نامه فعال خواهد بود و ذینفع هر سنی که داشته باشد میتواند دریافت کننده این سرمایه فوت باشد. فوت مادر مشکلی برای بیمه پسر ایجاد نکرده و این بیمه نامه کماکان فعال خواهد بود.

اگر کسی عمل قلب باز انجام داده و با تأیید پزشک بیمه پاسارگاد فقط آیتم بیماریهای خاص آن فعال نمیشود میتواند بیمه شود ، در صورت فوت بر اثر عارضه قلبی آیا خسارتی به ورثه ایشان تعلق میگیرد؟

بله در صورتی که بیمه نامه با اطلاع و تائید پزشک بیمه صادرشده باشد قایل پرداخت خواهد بود.

اگر فردی بخواهد بیشتر از سقف حق بیمه پرداختی مبلغی را به شرکت بيمه پرداخت کند آیا مجاز به اینکار ميباشد؟

مبلغ حق بیمه که به صورت اقساط می باشد با شناسه قبض و شناسه پرداخت معین گردیده است بیمه شده میتواند تعداد بیشتری از اقساط را پرداخت کند.

اگر بیمه شده بیمه عمر به هردلیلی به زندان بیفتد وضعیت بیمه او چگونه میشود؟

در بیمه عمر و تامین آتیه، محل سکونت یا اقامت بیمه شده اهمیتی ندارد، با پرداخت حق بیمه و رعایت ضوابط، بیمه نامه کماکان برقرار خواهد بود.

من الان دوسال کامل بیمه پاسارگاد میریزم ماهی پنجاه هزار،الان بعد دوسال میخوام تغییر بدم وماهی ۲۵۰ هزار بریزم باید قرارداد بیمه دوباره نوشته شود یا نیازی نیست لطفا راهنمایی بفرماید

نیازی به قرارداد جدید نیست با پر کردن فرم تغییرات این امکان وجود دارد که مبلغ و سایر شرایط مندرج در بیمه نامه را تغییر دهید.

سلام کسی که بیمه عمر حدود 3 ماه ثبت نام کرده باشد اگر در بیمارستان عمل جراحی بواسیر داشته باشد بیمه چیزی میدهد؟یا خیر

شرایط هزینه پزشکی قبلا پاسخ داده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس بگیرید 02188648421 (داخلی 101)

من۶ساله بیمه پاسارگاد هستم یه مشکلی هست توی الحاقیه ام اونم اینه که محل صدورم رو اشتباه نوشتن میخواستم ببینم برام مشکل میشه یا نه

خیر این موضوع از ارکان بیمه نامه نبوده مشکلی ایجاد نخواهد کرد لذا با مراجعه به یکی از شعب امکان اصلاح این مورد وجود دارد

سلام آیا میتوان پرداخت ماهیانه 100با افزایش 20درصد را در سال دوم به پرداخت 300با افزایش ده درصد تغییر دهم اگه امکانش هست باید چکار کنم

بله امکان پذیر می باشد از طریق نماینده فروش یا مراجعه به یکی از شعب می توانید درخواست خود را انجام دهید

سلام،من ٦ سال هست كه بيمه عمر و آتيه پاسارگاد دارم و با مبلغ پايه ٥٠ هزار تومان و افزايش ١٠ درصدى سالانه تا ٣٠ سال. الان ميخوام بدونم امكان پرداخت يكجاى اقساط بِه صورت يكجا ٥ سال جلوتر يا حتى ١٥ سال رو دارم؟

بله با نماینده بیمه هماهنگ کنید

سلام بی زحمت میخوام بیمه عمر پاسارگاد انجام بدم میشه پول سه سال رو کامل پرداخت کنم

بله امکان پذیر می باشد جهت توضیحات بیشتر و مشاوره رایگان همکاران با شما تماس خواهند گرفت.

سلام وقت بخیر خانمی 24 ساله هستم ماهیانه 20 هزار تومان بیمه عمر پاسارگاد ثبت نام کردم. اکنون 8 ماه گذشته ولی هیچ پرداختی دیگری نداشتم. سوال من این است، تا چند ماه دیگر بیمه من بازخرید سیستمی نمیشود؟ بیمه با مبلغ 20 هزار تومان بعد چه مدت بازخرید سیستمی میشود؟ حداقل چند ماه؟ حداکثر چند ماه؟

این موضوع به پوشش هایی که انتخاب نموده اید بستگی دارد و مادامی که صندوق بیمه شما دارای موجودی باشد بیمه نامه بازخرید سیستمی نخواهد شد.

سلام عرض خسته نباشید.بیمه پاسارگاد چه افرادی روبیمه نمیکنه و یا صدوربیمه نامه براشون امکان پذیرنیست

افراد بالای 65 سال بیمه نمی شوند، صدور بیمه نامه برای افراد دارای مشکلات سلامت نیز با نظر پزشک بیمه خواهد بود

سلام خسته نباشید ، من شوهرم ۲ ساله خودشو بیمه کرده و ذینفع دخترمه متاسفانه بر اثر تصادف فوت کردن خواستم ببینم چقد برا زینفع پول میدن

مبلغ سرمایه فوت در سند بیمه نامه درج گردیده است در صورت نیاز به مشاوره بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید

سلام وقت بخیر الان ماهانه 4 ساله ماهانه بیمه عمر تامین آتیه پاسارگاد پرداخت میکنم الان میخوام قصد بیمه رو از ماهانه به 6 ماهه انتقال بدم باید چیکار کنم؟ میخوام الحاقیه و چاپ دفتر جدید میخوام باید چیکار کنم؟

از طریق پشتبانی سامانه درخواست خود را ارسال نمائید همکاران ما در اسرع وقت درخواست شما را بررسی خواهند نمود.

اگر پوشش فوت به هر علت وجود نداشت چه مشکلی برای خانواده ها دارد

یکی از مزایای برتری بیمه های عمر نسبت به حساب های بانکی داشتن پوشش فوت به هر  علت است در صورتی که بیمه شده زنده باشد از مزایای آن استفاده خواهد کرد و در صورت فوت نیز ذینفعان او از این بیمه نامه منتفع خواهند شد.

وقتی یه بچه ده یا دوازده ساله بیمه بشه ،آیا درآینده که بخواد از طرف کارفرما و حین کار بیمه تامین اجتماعی وتکمیلی بشه براش مشکلی پیش میاد از نظر بیمه؟

ماهیت بیمه های عمر و تامین آتیه و بیمه های تامین اجتماعی کامل متفاوت بوده و هر دو مکمل یکدیگر خواهند بود این پرسش قبلاً به طور کامل و جامع پاسخ داده شده است.

حق بیمه یک ساله رو پرداخت کردم،ولی در نرم افزار اندوخته رو صفر زده.ایا اندوخته همون سپرده هست؟

اندوخته یاصندوق بیمه  به صورت فرمول زیر می باشد:
صندوق بیمه =(سودهای تضمینی و مشارکت)+(حق پوشش ها)(حق بیمه)

سلام میخواستم بدونم اگه چند سال بیمه پرداخت نکنی بعد از چندسال میتوانی بیمه پرداخت کنی یانه ممنون میشم اگه راهنمای کنین

در صورت عدم پرداخت، حق بیمه از صندوق بیمه شخص برداشت می شود و تا زمانی که صندوق منفی نشده باشد و شرایط جسمی بیمه شده تغییر نکرده باشد قابل  ادامه خواهد بود. و در صورت داشتن مشکلات جسمی و یا بیماری  ادامه بیمه با نظر پزشک خواهد بود.

بیمه من یک ماه صادر شده و یک سال رو پرداخت کردم.میشه حق بیمه سال دیگه رو زودتر پرداخت کنم .بااین شرایط میشه الحاقی بزنم ،یا باید سر سال باشه.ایا جلوتر حق بیمه رو بدم امکانش هست یانه

بله امکان پرداخت وجود دارد لیکن امکان الحاقیه تا سر رسید وجود ندارد.

سلام.اگر مادری بخواهد فرزند بالای ۱۸ سال خودشو بیمه کنه آیا رضایت پدر الزامیه؟ وارث میتونه مادر باشه؟

افراد بالای 18 سال می توانند خودشان بیمه گذار شوند و مادر نیز میتواند به عنوان وارث انتخاب گردد. رضایت پدر نیاز نمی باشد.

سلام وقت بخیر اگر پدری از بدو تولد فرزند خانواده را ترک کرده باشد بدون داشتن قیم نامه و طی کردن مراحل قانونی مادر می‌تواند فرزند را بیمه کند؟

در این شرایط مادر می تواند از شورای حل اختلاف درخواست قیم نامه به علت غیبت طولانی پدر نماید در غیر این صورت امکان پذیر نمی باشد.

سلام یک فرد نظامی ۳۱ ساله حین ماموریت تصادف میکنن و ب کما میرود و به مدت دو سال خانه نشین میشود و کمیسیون ایشون رو بازنشسته میکند یک پای ایشان از ران کاملا پلاتین هست و الان حقوق بازنشتگی ۳۰سال کامل رو میگیرن میتونن بیمه عمر برای خودشون خریداری کنند؟

بله با نظر پزشک بیمه قابل انجام خواهد بود.

سلام. من پنج ساله که بیمه عمر دارم تازه متوجه شدم که 1- به جلوی شماره بیمه من و همسرم اضافه شده، درصورتیکه ما الحاقیه نداشتیم، میشه بفرمایید مشکلی هست یا نه؟

با توجه به تغییر کد مدیران ارشد در سال گذشته این عدد به صورت سیستمی اضافه شده و مشکلی نیست.

سلام من همسر و فرزندم را حدود ۳ سال پیش بیمه عمر پاسارگاد نمودم و از ماهی ۵۰ تومن شروع شد و تا الان که ماهانه ۸۰ تومن پرداخت می نمایم.ولی متآسفانه همسرم ۳ ماه پیش در سن۴۰ سالگی فوت نمود میخواستم بدانم آیا حق بیمه ای به همسرم تعلق میگیرد و حدودآچه مبلغی میشود

ضمن عرض تسلیت بله برابر ضریبی که در سند بیمه نامه درج گردیده سرمایه فوت ایشان قابل پرداخت به وراث خواهد بود.

پولی که بیمه بابت آتیه فرزند میدهد به نرخ آنروز حساب میشود مثلاً اگر من ماهی ۱۰۰ واریز کنم ۳۰ سال بعد چقدر حقوق میدهند.

به جدول استعلام بیمه نامه مراجعه نمائید. این جدول در قسمت ثبت نام بیمه  قابل مشاهده است.

سلام وقت بخیر اگه شخصی مثلا سالانه وبرای سال اول۶۰۰تومن خودش روبیمه کردوبعداز۵سال میاد الحاقیه میزنه سالانه۵تومن واریز میکنه ایا حق بیمه برای پوشش ها دوباره از اول شروع میشه تابه سقف برسه یا ادامه اون ۵سال هست؟

بله ادامه سالهای قبل است.

سلام .این حق بیمه که پرداخت کردیم .زمانی که قرارداد تموم میشه .اون مبلغ جزعی از اندوخته میشه یانه

بله از اولین قسط بیمه این مبلغ به عنوان اندوخته خواهد بود.

سلام چرا بیمه نامه های 1400با مشکل روبرو هست،از نرم افزار بیمه نمیشه استفاده کرد

این موضوع با تغییر سال 99 به 00 در بسیاری از سازمان ها هم اتفاق افتاده و بزودی مشکل برطرف خواهد شد.

مادر بیمه گذار باشد با داشتن رضایت نامه پدر میتواند در صورت فوت ۱۰۰درصد ذینفع باشد

بله با رضایت پدر این موضوع قابل انجام خواهد بود.

آیا پوشش بیمه تکمیلی برای کودکان زیر 12سال تعلق میگیره بیمه شده ذخیره ریاضیش به 2000000 رسیده

در بیمه نامه های جدید این شرایط تغییر یافته است.

سلام اگر شخصی وام بیمه عمر دریافت کند تاثیری در پوشش ها برای شخص دارد؟

خیر دریافت وام تاثیری در پوشش ها ندارد. ولی عدم پرداخت اقساط وام منجر به نقض مقررات بیمه نامه خواهد بود.

سلام.بیمه نامه من یک روز هست صادر شده.از ترم افزار بیمه میخوام استفاده کنم میگه کد ملی با بیمه نامه تطابق ندارد یا اشتباه است.مشکل چیست؟

دو هفته پس از صدور بیمه نامه مجدد تلاش کنید در صورت داشتن مشکل، از قسمت پشتیبانی سامانه با ما در ارتباط باشید.

چرا بیمه عمر پاسارگاد افراد زیر12سال را پوشش نمی دهد؟

قوانین بیمه در کلیه شرکت ها و بعضا در کلیه نقاط جهان یکسان میباشند همانطور که بلیت قطار برای کودکان زیر 12 سال نیم بها محاسبه میشود و این موضوع در اغلب کشورها رعایت می شود. توضیحات بیشتر در سوالات متداول قبلاً  اعلام شده است.

آیا عراقی ها ی مقیم ایران می توانند بیمه پاسارگاد بشوند؟

بله در صورتی که پاسپورت یا کارت آمایش داشته باشند امکان پذیر است.

آیا می شود بچه های یک مهد کودک رو بیمه پاسارگاد کرد اونم یک ساله؟

بله در ساعت اداری با شماره 02191300118 تماس بگیرید.

سلام.عابر پیاده ای که با تخطی کردن از قانون موجب بروز تصادف شده و فوت کرده،آیا بیمه ی عمرش به ذینفعش دیه پرداخت میکند؟

بله در صورتی که سایر شرایط مندرج در بیمه نامه را نقض نکرده باشد قابل پرداخت خواهد بود.

از چه زمانی قسط پرداختی زودتر از موعد جزو سوابق محسوب میشود؟ و آیا فایده ای دارد؟

کلیه پرداختی ها پس از تائید وصول در پنل کاربری بیمه شده قابل مشاهده خواهد بود. پرداخت زودتر از موعد منجر به افزایش سود  خواهد شد و راحتی و آسایش بیمه گذار را نیز در بر خواهد داشت.

با سلام.اگه بیمه شده بچه باشد میتوان وام گرفت؟

بله در صورتی که شرایط وام احراز شده باشد به حساب بیمه گذار واریز میشود.

سلام پرداخت اقساط بیمه عمر من با توجه به مشکلات به تعویق 6 ماهه افتاد است پس از 6 ماه پرداخت کردم ولی ثبت نشده است با یستی چکار کنم ممنونم

از قسمت تماس با ما شماره بیمه نامه و شماره تماس خود را ارسال کنید، کارشناسان بیمه با شما تماس خواهند گرفت.

با سلام.بنده در بیمه عمر ثبت کردم.پارسال شده برای صدور،خواستم ببینم چند روز زمان میبره صدور میشه.تازمانی که سند به دستم برسه .میتونم شماره بیمه نامه رو درخواست کنم

در روزهای عادی با توجه به وضعیت سلامت بیمه شده بین 3 تا 10 روز و در روزهای تعطیل پس از تعطیلات برای دریافت شماره بیمه از قسمت تماس با ما درخواست خود را ارسال نمائید.

سلام،من دفترچه ی تامین اجتماعی دارم ایا میتوانم در کنار ان بیمه ی عمر ثبت نام کنم؟

بله

با سلام من سال آخر تحصیلی هستم بعد از عید دیپلم.میگیرم میتونم نماینده فروش بیمه عمر باشم؟

ضمن تبریک به شما برای این انتخاب نیکو، متاسفانه طبق ضوابط و مقررات بدون داشتن مدرک دیپلم این فقط میتوانید به عنوان بازاریاب غیر رسمی با ما همکاری داشته باشید

اگرشخصی بیمه تامین اجتماعی داره وبیمه عمرپاسارگادهم داره اگردچارحادثه بشه وهزینه پزشکی براش زده باشن میتونه ازبیمه عمرش هم هزینه پزشکی دریافت کنه یانه فقط ازتامین اجتماعی

بله

اگرسربازبیمه عمرباشدودردوران سربازی فوت کند یا درحادثه و یا دربیماری آیا دیه فوت به اوتعلق میگیرد.

بله در صورتی که سایر شروط بیمه نامه را نقض نکرده باشد

آیا بیمه عمر برای فرزند 18 ساله که به سن قانونی رسیده، با رضایت خودش می‌تواند به نام پدرش تغییر داده شود؟

زمانی که پدر به عنوان بیمه گذار انتخاب شود سن بیمه شده اهمیتی نخواهد داشت و سن بیمه شده از یک تا 65 سالگی میتواند باشد و بیمه شده بالای 15 سال موظف به امضاء فرم پیشنهاد بیمه خواهند بود

سلام. آیا در صورت استفاده از پوشش ها در مبلغ نهایی قرارداد تغییری ایجاد می شود؟

خیر

سلام بعد فوت حداکثر زمان برای دریاف بیمه عمر متوفی چقدر است؟ آیا شامل مرور زمان میشود

مرور زمان، بازه زمانی که بیمه گذار موظف است بیمه گر را از وقوع حادثه مطلع سازد و بعد از آن بیمه گر مسوول نخواهد بود.

 

توانگری مالی شرکتهای بیمه رو تعریف کنید

توانگری مالی بیمه‌ها نشان می‌دهد که تا چه حد این شرکت می‌تواند در انجام تعهدات خود توانا باشد که در پنج سطح‌ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شرکت‌های بیمه در اجرای مقررات مصوب شورای عالی بیمه (آئین نامه شماره ۶۹) موظفند توانگری مالی خود را پس از حسابرسی صورت‌های مالی سالانه، محاسبه و همراه اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی به بیمه مرکزی ارسال کنند.در همین راستا اداره کل نظارت مالی پس از بررسی و کنترل محاسبات، آخرین وضعیت نسبت توانگری هریک از شرکت‌های بیمه را اعلام میکند:

نسبت توانگری مالی سطح یک، شرکت‌هایی که در سطح یک توانگری و وضعیت مطلوب قرار دارند، نسبت توانگری آنها برابر ۱۰۰ درصد و بیشتر است. این شرکت‌ها از توانایی کافی جهت ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه گذاران و صاحبان حقوق آنها برخوردارند.

نسبت توانگری مالی سطح دو، بیش از ۷۰ درصد و کمتر از ۱۰۰ درصد است. مطابق شاخص‌های تعریف شده سطح دو توانگری به این معناست که شرکت‌های بیمه توانایی ایفای تعهدات خود را دارند ولی باید برای رسیدن به شرایط مطلوب، وضعیت مالی خود را ترمیم و تقویت کنند.

نسبت توانگری مالی سطح سه، بیش از ۵۰ درصد و کمتر از ۷۰ درصد است. برابر مقررات موجود، شرکت‌های بیمه‌ای که در سطح سه قرار می‌گیرند، موظفند علاوه بر برنامه ترمیم وضعیت مالی، برنامه افزایش سرمایه خود را برای ۲ سال مالی آتی(به تفکیک سالانه) تهیه و جهت رسیدگی به بیمه مرکزی ارائه کنند.

نسبت توانگری مالی سطح چهار، بیش از ۱۰ درصد و کمتر از ۵۰ درصد است. شرکت‌هایی که در سطح ۴ قرار می‌گیرند باید برنامه ترمیم وضعیت مالی و برنامه افزایش سرمایه خود را برای سال مالی آینده تهیه و جهت رسیدگی به بیمه مرکزی ارائه دهند.

نسبت توانگری مالی سطح پنج، کمتر از ۱۰ درصد است. چنانچه نسبت توانگری مؤسسه بیمه در سطح پنج باشد، بیمه مرکزی مجاز است پروانه فعالیت مؤسسه بیمه را در یک یا چند رشته بیمه‌ای تعلیق یا ابطال کند.

با سلام/ اگر در بیمه عمر آتش سوری منزل و دیگر اپشن ها تاثیری در مبلغ کل که در انتها نصیبم می‌شود تاثیر دارد یا فرقی ندارد؟

در صورتی که بیمه آتش سوزی با سپرده گذاری و به صورت هدیه به بیمه شده تعلق می گیرد هیچ تاثیری در مبلغ دریافتی نهائی ندارد. البته آیتم آتش سوزی اختیاری در بیمه نامه های زیر 15 سال دارای تاثیر بوده و تاثیر آن در بیمه نامه های بالای 15 سال بسیار ناچیز می باشد.

سلام بیمه پنج ساله چند در صد سود دارد؟

سود این بیمه نامه سود مشارکت و سود تضمینی است.
سود تضمینی برای سال اول و دوم 16%، سال سوم و چهارم 13% و سال پنجم 10% می‌شود.
سود مشارکت نیز سود ناشی از سرمایه‌گذاری شرکت بیمه در پروژه‌های سود آور است. شرکت بیمه ملزم است حداقل ۸۵ درصد از سود ناشی از مشارکت را به بیمه‌گذار پرداخت کند.

مرد۵۰ ساله انتطار دارد با پرداخت ۱۵ سال حق بیمه با دریافت مستمری قابل قبولی بازنشسته شود. امکانش هست؟

دریافت مبلغ بازنشستگی مناسب بر اساس مبلغ حق بیمه بالاتر و سال بیمه ای کمتر یا حق بیمه کمتر و سال بیمه ای بیشتر می باشد. جدول بازنشستگی در قسمت ثبت نام بیمه عمر و تامین آتیه در دسترس شما می باشد.

آیا کسی که در زندان هست و وضعیت حکم اعدام او نامعلوم هست، میتواند بیمه عمر شروع کند؟

خیر

آیا سن بیمه شده درسرمایه فوت بیمه شده تاثیر داره مثلاً یک فرد60ساله

پرداخت سرمایه فوت هیچگونه ارتباطی با سن بیمه شده ندارد، ولی در زمان صدور اولیه بیمه نامه بر اساس فاکتورهای ریسک که یکی از آنها سن می باشد و همچنین نظر پزشک بیمه، امکان کاهش ضریب سرمایه درخواستی و صدور با سرمایه فوت کمتر وجود دارد. و مورد دیگر اینکه اگر بیمه شده بیمه نامه عمر و تامین آتیه دیگری از هر شرکت بیمه داشته باشد امکان کاهش ضریب سرمایه فوت تا سقف سرمایه فوت مجاز وجود دارد.

آیا کودکان پوشش حادثه دارند ؟ در صورت داشتن ، مدت زمان انتظار آن چه مدت هست؟

مطابق قوانین بیمه، کودکان زیر 12 سال دارای پوشش حادثه نمی باشند.

تعداد دفعات پوشش های مختلف در طول دوره قرارداد یه بیمه شده چقدره؟

مادامی که شرایط لازمه بیمه نامه تغییر نیابد پوشش های بیمه نامه قابل پرداخت خواهد بود.

شماره بیمه نامه رو ازکجا باید بگیرم؟

شماره بیمه نامه در سند بیمه نامه و برگ های پرداخت اقساط حق بیمه قابل مشاهده می باشد.

کسی که سرمایه اولیه بذاره تو بیمه هر وقت بخواد میتونه برداشت کنه؟با سودش؟

سرمایه اولیه در هر زمان قابل برداشت می باشد ولی سود آن در اندوخته بیمه محاسبه شده و در پایان قرارداد بیمه به ذینفع پرداخت میگردد.

سلام اگر خانواده ای مثلا سه یا بیشتر همشون بیمه بشن و همشون هم سپرده بزارن اگر خدایی نکرده خونشون دچار آتش سوزی بشه آیا خسارت بابت آتش سوزی به همشون تعلق میگیره یا فقط یه نفرشون؟

هر بیمه نامه به صورت انفرادی دارای ارزش می باشد و در صورتی که سایر شرایط قوانین بیمه را نقض نکند دارای اعتبار پرداخت خواهد بود.

میشه طریقه گرفتن برگه اقساط را توضیح بدید؟

کلیه بیمه شدگان میتوانند از همین سایت، از قسمت سامانه بیمه شدگان وارد شده و برگ اقساط جدید را دریافت نمایند.

اگرشخصی بیمه تامین اجتماعی داره وبیمه عمرپاسارگادهم داره اگردچارحادثه بشه وهزینه پزشکی براش زده باشن میتونه ازبیمه عمرش هم هزینه پزشکی دریافت کنه یانه فقط ازتامین اجتماعی؟

طبق مقررات و ضوابط امکان پرداخت از هر دو بیمه وجود دارد.

اگر بیمه شده ای سپرده گذاشته صرف اینکه آتش سوزی تعلق بگیره بعد اگه بخواد بعد چند مدت سپرده رو برداشت کنه آیا باز بیمه آتش سوزی بهش تعلق میگیره؟

اگر بیمه آتش سوزی به عنوان هدیه و با سپرده گذاری ایجاد شده باشد با برداشت سپرده به پایان می رسد و مادامی که سپرده برداشت نشده باشد بیمه آتش سوزی برقرار خواهد بود.

اگرفردی که معتادباشدبیمه عمرشده باشد بعد ازگذشت چندسال فوت نماید آیا سرمایه بیمه عمربه ذینفع داده میشود؟

با توجه به اصل صداقت در هر زمان که شرکت بیمه متوجه عدم صداقت و تشخیص پر ریسک بودن شخص بیمه شود میتواند نسبت به ابطال بیمه نامه اقدام نماید. اعتیاد نوعی آسیب و بیماری است که ممکن است در طول دوران بیمه هم برای هر شخصی اتفاق بیافتد و دلیل عدم پرداخت سرمایه فوت نخواهد بود.

اگر در بیمه عمر ذینفع فوت کند، بیمه چی میشه به چه کسی میرسه؟

در صورت فوت ذینفع، امکان پرداخت سرمایه فوت بیمه نامه به وراث قانونی وجود دارد.

آیاازسپرده گذاری دربیمه عمرمیتوان وام دریافت کردچقدرازگذاشتن سپرده گذشته باشه وسودبازپرداخت آن چقدراست؟

بله امکان دریافت وام وجود دارد شرایط وام در سوالات قبلی پاسخ داده شده است

آیا بابت بیمه تکمیلی که به نمایندگان رسمی بیمه عمر پاسارگاد داده میشه هزینه کسرمیشه یا رایگانه؟

در تمامی سازمان ها و ارگان ها هزینه بیمه تکمیلی از حقوق کارکنان کسر میگردد. در بیمه پاسارگاد هم حق بیمه تکمیلی پس از رسیدن کارمزد نماینده به حد نصاب، به صورت هر سه ماه یکبار از وی کسر میگردد.

آیاسربازهابیمه میشوند و اگربیمه میشوندبا چه شرایطی بیمه میشوند؟

بله امکان بیمه شدن سرباز وجود دارد، ولی برخی پوشش های تکمیلی به شخص سرباز، به علت عدم اشتغال به شغل رسمی ارائه نمی گردد.

من همسر و دخترم را بیمه عمر و تامین آتیه کردم و هر دو مبلغ اقساط شان بطور مساوی است ولی مبلغ اندوخته دخترم بیشتر از همسرم است لطفا علت را بیان فرمایید

مبلغ اندوخته پس از کسر پوشش های تکمیلی لحاظ میگردد و کودکان زیر 12 سال چون پوشش های تکمیلی را ندارند ذخیره  اندوخته بیشتری خواهند داشت. فاکتورهای سن و شغل هم در ذخیره مبلغ اندوخته تاثیر خواهند داشت.

سلام آیا کارفرما میتونه کارمنداش بیمه عمر پاسارگارد کنه؟ و آیا هزینه بیمه عمر و هزینه بیمه درمان جداست؟

بله این امکان برای کارفرمایان وجود دارد، با انتخاب بیمه جامع زندگی با پرداخت یک حق بیمه علاوه بر بیمه عمر و تامین آتیه، پوشش های تکمیلی هزینه های پزشکی و حوادث و بیماریهای خاص شامل سکته و سرطان و.. هم پوشش داده میشود. جهت اطلاعات بیشتر از قسمت تماس با ما، با کارشناسان رسمی بیمه زندگی تماس بگیرید.

منظور از مدت مرور زمان،ماده ۱۵ درج شده در سند بیمه نامه چیست؟

بازه زمانی که بیمه گذار موظف است بیمه گر را از وقوع حادثه مطلع سازد و بعد از آن بیمه گر مسوول نخواهد بود.

اگربیمه گذاردرپرداخت حق بیمه شناسه هارا جابجا وارد کند و پرداخت را انجام دهد چه اتفاقی می افتد؟

شناسه پرداخت به منظور نظم در پرداخت اقساط است، لذا در این صورت در پرداخت بعدی شناسه جا مانده را پرداخت نمایند.

ایا یک فرد معتاد میتونه بیمه بشه.واگراعتیاد دارد به نماینده خود حرفی نمیزند، تکلیف بیمه اون شخص بعد ازفوت چیه؟

همه افراد در صورت تائید پزشک معتمد بیمه وپذیرش شرایط لازم میتوانند بیمه شوند. در بیمه ها اصل بر صداقت بیمه شده است و نماینده در این خصوص در صورت عدم اطلاع تکلیفی ندارد. در صورتی که بیمه شده اعتیاد خود را به صورت صریح اعلام کند و با توجه به ضوابط وشرایط مدنظر بیمه گر،مورد پذیرش شرکت بیمه قرار گیرد در روند پرداخت سرمایه فوت مشکلی ایجاد نمی شود.

اگر شخصی ۲تا بیمه نامه از شرکت های متفاوت داشته باشد در صورت بروز حادثه از ۲ شرکت میتواند خسارت بگیرد؟

بله

اگرذینفع وبیمه شده فوت کنن اونوقت سرمایه فوت به چه کسی میرسه؟

به سایر ذینفعان بیمه نامه تعلق میگیرد که زنده هستند.

آیا تفاوتی در مقدار دریافتی سرمایه عمر (موقع بازنشستگی) کسی که در طول مدت بیمه نامه غرامتی دریافت نکرده با کسی که در طول مدت بیمه به دفعات غرامت دریافت کرده است وجود دارد ؟

خیر

اگر شخصی زیر مدت دوسال خودکشی کند، مبلغ بازخریدی بیمه نامه هم تعلق نمیگیرد؟

اگرشخصی زیرمدت دو سال از صدور بیمه نامه خودکشی کند فقط مبلغ بازخریدی بیمه نامه به ذینفعان تعلق می گیرد. و اگر بالای دو سال خودکشی کند سرمایه فوت نیز قابل پرداخت خواهد بود.

آیا سود دوران مشارکت 20درصد فقط درصورت پرداخت سپرده اولیه تعلق میگیرد؟

داشتن یا نداشتن سپرده اولیه تاثیری در پرداخت میزان سود دوران مشارکت ندارد. سود مشارکت بر اساس عملکرد اقتصادی شرکت بیمه در یک سال کاری مشخص میگردد.

اتباع در خارج از کشور چگونه حق بیمه خود را پرداخت کنند؟

کلیه بیمه شدگان اعم از ایرانی یا اتباع، میتوانند در هر نقطه از دنیا از طریق سایت بانک پاسارگاد حق بیمه خود را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

در صورتی که بیمه شده و بیمه گذار دو نفر جدا باشند، از کارافتادگی کدام تحت پوشش قرار میگیرد ؟

بیمه شده شخصی است که حیات یا سلامت او موضوع بیمه قرار می‌گیرد و تمامی پوشش ها بر روی بیمه شده لحاظ میگردد. سلامت، بیماری، حادثه، یا از کارافتادگی بیمه گذار ارتباطی با پوشش های بیمه نامه ندارد.

سقف های مشخص شده برای پوشش ها در بیمه عمر ، آیا برای کل مدت بیمه نامه هست یا برای هر دفعه که حادثه اتفاق بیافتد؟

سقف های پوشش با توجه به شرایط زمانی قابل تغییر خواهند بود و هر سقف برای هر بار حادثه ملاک قرار میگیرد البته مجموع پوشش ها در هر سال هم لحاظ می گردد.

اگر بیمه گذار به زندان بیافتد آیا بازخرید میشود؟ حق بیمه ها رو چجوری باید پرداخت کند؟

بازخرید بیمه نامه ارتباطی با محل اقامت بیمه گذار (زندان، محل کار، منزل، مسافرت، و…) ندارد شخص زندانی میتواند از طریق بستگان و یا مددکاری زندان اقدام به پرداخت حق بیمه نماید.

من میخوام نماینده بشوم چکار باید بکنم؟

شرایط مطلوبی برای شما فراهم شده، برای شروع همین الان از قسمت امور نمایندگان، ثبت نام نمایندگی بیمه سایت ثبت نام کنید.

همسر من نابیناست آیا بیمه می شود؟

شرکت بیمه پاسارگاد به عنوان تنها شرکت بیمه ، بیمه نامه عمر و تأمین آتیه را برای افراد دارای معلولیت و نابینایان ، با توجه به شرایط خاصی ارائه می دهد. در بیمه نامه عمر و تأمین آتیه میزان پرداختی برای همه افراد عادی و معلول یکسان است. همچنین پرسشنامه های افراد معلول با ارائه کارت معلولیت به رویت پزشک معتمد شرکت رسیده و مورد بررسی قرار می گیرد سپس بعد از تشخیص پزشک معتمد بیمه، با فرد نابینا یا معلول قرارداد منعقد می شود. نحوه پوشش های بیمه برای معلولان در زمان صدور بیمه نامه مشخص می شود و هرگونه تعهدی که در این زمان ارائه شده باشد، غرامت آن به بیمه شده قابل پرداخت است. چنانچه در فرم پرسشنامه پوششی درخواست و با موافقت شرکت بیمه آن پوشش جزء تعهدات و در بیمه نامه قید شده باشد در صورت بروز حادثه یا بیماری قابل پرداخت خواهد بود.

من یک زن خانه دار هستم وهمسرم دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارد بیمه زنان به چه درد من میخورد؟

  • بسیاری بانوان تصور می‌کنند چون به تبعیت از همسرشان دفترچه درمان دارند خودشان هم بیمه اند، درحالی که این یک تصور کاملاً اشتباه است! درست است که زنان با این دفترچه از خدمات درمانی استفاده می‌کنند اما نمی‌توانند از حقوق و مستمری بازنشستگی مستقل برای خودشان بهره مند شوند.
  • زنان خانه دار با داشتن بیمه بازنشستگی و پرداخت حق بیمه مناسب، پس از رسیدن به سن بازنشستگی(که خودشان انتخاب میکنند) می‌توانند حقوق دریافت کنند و کمک حال اقتصاد خانواده باشند.
  • فوت یا طلاق همسر یکی از سخت ترین سوگ هایی که افراد در طول زندگی خود با آن مواجه می شوند. آسیب های هیجانی، فشارهای اقتصادی، یا فشار دیگران برای اینکه ازدواج مجدد داشته باشید میتواند به مسیر نادرست و انتخاب غلطی منجر شود که عواقب آن آسیب های بیشتری برای زنان به بار آورد. نبودن کارمناسب و ازدواج نکردن و داشتن فرزند و سرپرستی خانواده هم شرایط سختی برای برخی بانوان ایجاد می کند. که باعث استرس های شدید و اختلالات روحی مثل اضطراب و افسردگی خواهد شد.
  • در صورت داشتن حقوق بازنشستگی مستقل، زنان آرامش بیشتری در این زمان داشته و به واسطه همین آرامش از تصمیم های اشتباه دوری خواهند کرد.

آیا اتباع افغانی هم می توانند بیمه عمر شوند؟

بله کلیه اتباع در صورت داشتن مدارک شناسایی معتبر از جمله کارت آمایش یا پاسپورت می توانند بیمه شوند.

چگونه بیمه عمرمناسب برای خودم و فرزندم تهیه کنم؟

صدور بیمه نامه عمر برای هر شخص با توجه به فاکتورهای ریسک و شرایط مالی و شرایط جسمانی هرکسی با دیگری فرق دارد( از جمله تناسب قد و وزن، بیماری ها) پس بیمه هرکسی با دیگری نیز فرق خواهد داشت. همیشه از مشاور بیمه ایی خود بخواهید که کاملا شرایط خرید، سود، بازخرید، وام، پوشش های بیمه ایی، موارد استثنا و دوره انتظار بیماری ها و حوادث را برایتان کامل توضیح دهند از طریق همین سایت میتوانید ثبت نام کرده و مشاوره رایگان داشته باشید.

بهترین بیمه بازنشستگی برای زنان خانه دار کدام است؟

زنان خانه دار به دو طریق می توانند تحت پوشش بیمه قرار بگیرند:
1- بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی: این بیمه شامل مزایایی مانند: بیمه بیکاری، مرخصی زایمان و… نمی باشد. حداکثر سن برای ثبت نام بیمه تامین اجتماعی زنان خانه دار50 سال می باشد. در صورتی که بیش از 50 سال داشته باشید، می بایست دو برابر مازاد سنی سابقه بیمه داشته باشید.
2- بیمه سلامت به همراه بیمه عمر: دفترچه بیمه سلامت برخی هزینه های درمانی را پوشش می دهد و بیمه عمر نیز برای بازنشستگی و پوشش هزینه های درمانی سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. حداکثر سن برای ثبت نام بیمه عمر زنان خانه دار 65 سال می باشد. خانم ها در این بیمه نامه شامل پوشش بیماریهای خاص (پرداخت غرامت برای سکته قلبی ، سکته مغزی ، جراحی عروق قلبی ، انواع سرطان و پیوند اعضای بدن) هم می باشند.

مزایای کلی بیمه عمر و سرمایه گذاری چیست؟

سود تضمینی سالانه (در حال حاضر برای دو سال اول مدت اعتبار بیمه نامه ۱۶ درصد، برای دو سال بعد ۱۳ درصد و برای دوره مازاد بر چهار سال اول آن ۱۰ درصد می باشد.)

* دریافت سود مشارکت در منافع بیمه عمر‌ (شما در سود سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط شرکت بیمه از محل حق بیمه های عمر شما سهیم هستید)

* وام بدون ضامن از اندوخته بیمه عمر (می توانید تا 90 درصد اندوخته خود را به صورت وام دریافت کنید)

* سود و سرمایه پرداختی در انتهای دوره معاف از مالیات و هر گونه عوارض می باشد. (بر اساس بند 1 ماده 24 قانون مالیات های مستقیم)

* سرمایه فوت (مبلغی است که در صورت فوت بیمه شده پرداخت می شود)

پوشش های حادثه ( نقص عضو در اثر حادثه ، هزینه پزشکی ناشی از حادثه )

* پوشش های از کار افتادگی کامل و دائم (دریافت سرمایه از کارافتادگی )

* پوشش امراض خاص (پرداخت غرامت برای سکته قلبی ، سکته مغزی ، جراحی عروق قلبی ، انواع سرطان و پیوند اعضای بدن)

آیا بیمه گذارمیتواند بیمه شده را بدون رضایت کتبی وی تحت پوشش بیمه عمر قرار دهد؟

برای اطفال و کودکان صغیر،پدر و یا جد پدری،بدون نیاز به رضایت کودک(تا قبل از سن ۱۸سال)، میتوانند بیمه نامه را ثبت نام نمایند.

سود مشارکت چه زمانی مشخص می شود؟

سود مشارکت معمولاً در سه ماهه سوم سال اعلام می شود و از سایت بیمه مرکزی قابل مشاهده است.

اگر بیمه گذاری که فرزندش رو بیمه کرده، فوت کنه سرنوشت این بیمه نامه چی میشه؟

در صورت فوت بیمه گذار تغییری در بیمه نامه ایجاد نخواهد شد،در بخش حق برداشت در صورتی که این اجازه به بیمه گذار واگذار شده باشد بعد از فوت ایشان تا سن قانونی این اجازه باتوجه به قوانین شرکت های بیمه ممکن است به قیم بیمه شده داده شود. در هر صورت پس از فوت بیمه گذار در صورت پرداخت حق بیمه در زمان مقرر بیمه نامه ادامه پیدا کرده و تغییری نخواهد کرد. نمایندگان ومشاوران بیمه پاسارگارد اقدامات مناسبی را برای این موضوع در نظر می گیرند.

آیا بیمه گذار میتواند بیمه شده اش را تغییر دهد؟

بجزشخص بیمه شده در بیمه نامه های زندگی،تمامی شروط و پوشش های بیمه ای قابلیت تغییر رو دارن،ولی امکان تغییر بیمه شده رو ندارن. پس بنابراین قابلیت انتقال به دیگران رو هم ندارن.

سرمایه‌گذاری در بیمه عمر بهتر است یا در بانک؟

براساس معیارهای زیر، سرمایه‌گذاری در خرید بیمه عمر برای افرادی که هدف آن‌ها از خرید بیمه عمر صرفا سرمایه‌گذاری است نسبت به سرمایه‌گذاری در بانک، بهتر است:

  • بدون نیاز به سپرده‌گذاری مبلغ اولیه و تنها با پرداخت یک قسط از بیمه، وارد روند سرمایه‌گذاری می‌شوند.
  • روند نرخ سود در سرمایه‌گذاری بیمه عمر بر خلاف بانک‌ها ثابت می‌باشد.
  • برخلاف سرمایه‌گذاری در بانک، طبق قوانین بیمه در صورت بروز هرگونه مشکل برای دارنده بیمه عمر، طلبکارانِ وی اجازه‌ی تصرف بر اندوخته‌ی او را ندارند.

آیا می توان در بیمه عمر پاسارگاد حق بیمه های پرداخت نشده قبل را یکجا پرداخت کرد؟

در این حالت دو راه پیشروی شماست :
1 – مراجعه به نماینده یا شعب بیمه پاسارگاد و پر کردن گواهی سلامت و پرداخت کلیه اقساط معوق و برقراری مجدد بیمه نامه شما
2- مراجعه به نماینده یا شعب بیمه پاسارگاد و پر کردن گواهی سلامت و در صورت عدم توان در پرداخت اقساط معوق ، بروز رسانی بیمه نامه خود.

گواهی انحصار وراثت از کجا صادر می شود؟

گواهی انحصار وراثت از شورای حل اختلاف آخرین محل اقامت متوفی گرفته می‌شود.

در صورت تصادف آیا می توان هم از بیمه شخص ثالث استفاده کنیم و هم از بیمه عمر؟

بله ـ خدایی نکرده در صورت فوت ، وراث میتونن از هر دو بیمه استفاده کنن .

وراث از نظر قانون به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

وراث از نظر قانون به سه طبقه تقسیم می‌شوند:

  • طبقه اول که عبارتند از: پدر، مادر، زن، شوهر، اولاد و اولاد اولاد
  • طبقه دوم که عبارتند از: اجداد، برادر، خواهر و اولاد آن‌ها
  • طبقه سوم که عبارتند از: عمو، عمه، دائی، خاله و اولاد آن‌ها

من شخص ثروتمندی هستم بیمه عمر به چه درد من می خورد؟

من خانواده ام را دوست دارم همسرم، فرزندم ، پدرم ، مادرم و… همواره به فکر تامين آنها هستم حتي زمانيکه خداي ناکرده ….. اگر چاه نفتي داشته باشيد و چند بشکه نفت از نظر شما جهت بيمه کردن آنها کداميک الويت دارد؟ مطمئنا جوابتان الويت با چاه نفت است چرا که بشکه هاي نفت از وجود آن چاه استخراج ميشوند . حال به زندگي خود بنگريد شما به عنوان چاه نفت زندگي خود آيا بيمه نامه اي داريد؟ ولي بشکه هاي نفت خود را بموقع بيمه مي کنيد اتومبيل و ديگر مواردي که از وجود پر برکت شما حاصل گرديده اند. اگر روزي بر بشکه هاي نفت اتفاقي بيافتد چاه نفت قادر به جبران آنهاست ولي درصورتي که خداي ناکرده چاه نفت از بين برود چه تدبيري براي جبران اقتصادي آن انديشيده ايد؟ باید بدانیم حساب بانکي در صورت فوت صاحب حساب مسدود ميشود حساب بانکي پس از فوت صاحب حساب نياز به انحصار وراثت دارد موجودي حساب بانکي پس از کسر ماليات و طی فرایند قانونی طولانی مدت به وراث قانوني پرداخت ميشود در آن زمان خانواده همسر و فرزندان… شرکا، طلب کاران،کارمندان، کارگران، چک ها و بدهی ها و … ثروتمندترین افراد دنیا بیمه عمر دارند و این یک آگاهی است!

تفاوت حساب پس انداز بانکي با بيمه عمر و سرمايه گذاري چيست؟

حساب بانکي امکان نقد شوندگي خوبي دارد حساب بانکي ضريب رشد و سود سپرده بالايي دارد حساب بانکي در صورت فوت صاحب حساب مسدود ميشود حساب بانکي پس از فوت صاحب حساب نياز به انحصار وراثت دارد موجودي حساب بانکي پس از کسر ماليات به وراث قانوني پرداخت ميشود نرخ بهره بانکي هر ساله بر اساس بخشنامه بانک مرکزي کاهش مي يابد. نرخ سود بيمه عمر و سرمايه گذاري تا 10 سال تضمين ميشود بيمه عمر در صورت فوت بيمه شده بين 25 تا 360 برابر حق بيمه رشد مي کند بيمه عمر معاف از ماليات است بيمه عمر براي دريافت سرمايه نياز به انحصار وراثت ندارد پس اگر مطمئن باشيم عمر جاودانه خواهيم داشت نيازي به بيمه عمر نيست و فقط يک حساب بانکي خوب کافي است ولي  احتمال وجود ريسک (حادثه و از کارافتادگي و … ) را احساس مي کنيد حتما در کنار يک حساب بانکي خوب يک بيمه نامه خوب عمروسرمايه گذاري داشته باشيد. ما مطئن هستيم شما در هر حالت دوستدار خانواده خود هستيد

دریافت وام از محل سود انباشته بيمه عمر به چه صورت است؟

يمه گذار ميتواند 90% ذخيره انباشته خود را بصورت وام بانکي بدون نياز به ضامن دريافت کند. زمان بازپرداخت وام توافقي ميباشد. بهره باز پرداخت مطابق با مصوبات بانک مرکزي خواهد بود. در اينصورت روند سود تصاعدي انباشته بهم نخواهد خورد.

حقوق بازنشستگي از محل عمر چه تفاوتي با حقوق بازنشستگي تامين اجتماعي دارد؟

در مدت 20 سال حقوق دريافتي بيش از حقوق دريافتي با سابقه 30 ساله تامين اجتماعي است. – جمع حق بيمه پرداختي 20 ساله بسيار کمتر از 30 سال تامين اجتماعي است. – نياز به اشتغال در محل يا تاييد بازرس تامين اجتماعي نميباشد و مناسب براي خانمهاي خانه دار يا کودکان و نوزادان. – حقوق تامين اجتماعي فقط براي شخص بازنشسته ، يا همسر و فرزندان مجرد متوفي شامل ميگردد ولي اين حقوق مادام العمر و به استفاده کننده مشخص شده در بيمه نامه تعلق گرفته و قابل انتقال به وراث است.

مادرم به علت خونريزي مغزي وسيع از ناحيه سمت راست بدن فلج شده چگونه مي توانم او را بيمه تکميلي کنم؟

شخص بيمار را بصورت انفرادي يا خانوادگي هيچ شركت بيمه اي تحت پوشش قرار نمي دهد و در بيمه نامه هاي گروهي سقف تعهدات آنچنان رقم بالايي نيست كه كفاف هزينه ها را بدهد لذا بهترين راه استفاده از مراكز طرف قرارداد دفترچه خدمات درماني خواهد بود.

يمه عمر يه سالي ميخواهد مستمري بدهد من از کجا بفهمم حدوداً چقدر است؟ فرمول خاصی دارد؟

مقدار مستمري به شرايط متعددي بستگي دارد ، همانطور كه در بيمه تامين اجتماعي نيز از بيمه شدگان تحت پوشش سوال بفرماييد هيچ كدام نمي دانند اولين ماه بازنشستگي خود چه مبلغي دريافت خواهند نمود ، در بيمه هاي عمر و سرمايه گذاري اين قضيه پيچيده تر خواهد بود چرا كه در مورد هر شخص با توجه به فاکتورهای ریسک ( سن، وضعیت سلامتی، بیماریهای ژنتیکی،جنسیت و …)و اینکه بيمه نامه خود را طراحي مي كند و سرمايه عمر و حادثه و امراض و از كار افتادگي و نيز ضرايب سود سالانه كه بصورت قطعي هر سال تعيين ميشود نهايتا تعيين كننده اندوخته پاياني بيمه نامه خواهد بود كه بر اساس آن مستمري محاسبه خواهد شد، حتي در سيستم بانكي كه فقط سپرده گذاري ميشود امكان تعيين سود سپرده براي 10 سال آينده وجود ندارد چه برسد به تعيين مستمري در 20 يا 30 سال آينده! البته با استفاده از نظرات و راهنمایی مشاوران باتجربه بیمه عمر میتوانید مستمری بهتری دریافت نمائید.

شخصی که تحت پوشش بيمه عمر بوده در سفر خاج از کشور با اتومبيل تصادف کرده و فوت شده آيا شرکت بيمه ملزم به پرداخت تعهدات خويش مي باشد؟

يمه هاي عمر محدوديت زماني يا مكاني ندارند يعني در مدت اعتبار بيمه نامه بيمه شده در هر نقطه از كره زمين باشد و حادثه و خطر وقوع يافته جزء استثنائات بيمه نامه نباشد تحت پوشش خواهد بود، در موردي كه بيمه شده خارج از مرزهاي جغرافيايي كشور باشد بايد مدارك و مستندات فوت شخص به تاييد سفارت يا حافظ منافع ايران در آن كشور برسد و سپس جهت دريافت غرامت به اداره خسارت شركت بيمه تحويل شود.

من يک مکانيک 36 ساله هستم داراي 3 فرزند که هيچ بيمه اي ندارم به نظر شما چه نوع بيمه اي براي من بهتر ومقرون به صرفه است؟

پيشنهاد ميگردد شما در صورت امكان يك بيمه تامين اجتماعي خويش فرما و يك بيمه عمر و سرمايه گذاري را تهيه نماييد، شايد اين دو بيمه نامه در مواردي هم پوشاني داشته باشند ولي شرايط متفاوتي از هم دارند.هر يك به تنهايي ريسكهايي از زندگي شما را پوشش داده و آرامش گرانبهاي ذهني را براي شما به ارمغان مي آورد. شما میتوانید یک بیمه نامه 5 یا 10 ساله عمر داشته باشید و بعد از پایان مدت قرارداد با استفاده از منافع آن، بیمه تامین اجتماعی خود را نیز ادامه دهید.

مدت مرور زمان در بیمه عمر چگونه است؟

مدت مرور زمان تمام دعاوی ناشی از بیمه نامه دو سال از تاریخ حادثه منشا دعوی است.

نحوه استفاده از معافیت مالیاتی با استفاده از بیمه عمر و سرمایه گذاری چگونه است؟

طبق ماده ۱۳۶ قانون مالیات های مستقیم، سرمایه بیمه عمر و سرمایه گذاری شما همواره و به هر میزان از معافیت مالیاتی برخوردار است. مبلغ قابل پرداخت در صورت فوت ذینفع، تابع قانون ارث خواهد بود.

من دارای بیمه تامین اجتماعی هستم و سال ها آن را پرداخت نموده ام چه لزومی دارد که بیمه عمر بخرم در حالی که چند سال دیگر می توانم مستمری دریافت کنم؟

به چند دلیل: اولا بیمه عمر منافاتی با بیمه های موجود نداشته بلکه مکمل آن می باشد. در ثانی حداقل ۹۰ درصد مستمری بگیران مجبورند برای تامین هزینه های زندگی بعد از بازنشستگی نیز مجددا کار کنند، در حالی که می توانند با پرداخت حق بیمه های به مراتب کمتر نیازی به کار کردن مجدد در سنین بازنشستگی نداشته باشند!!! این سوال بسیاری از شهروندان دنیا در سال های اخیر است که با گسترش بیمه های عمر در طول زمان به آن پاسخ منطقی داده شده است. ایران در این خصوص سال های آغازین خود را می گذراند.

من دو سال پیش عمل آپاندیس انجام داده ام آیا می توانم خود را بیمه عمر نمایم؟

دو شرط اصلی برای صدور بیمه عمر وجود دارد:
۱- توانایی پرداخت حق بیمه انتخاب شده
۲- داشتن سلامت نسبی بیمه شده
فقط بیماری فعلی یا سابقه بیماری قبلی که دارای ریسک فوت بالا باشد شرط دوم را نقض می کند. برای مثال آپاندیس ریسک فوت ندارد بنابراین با وجود آن نیز می توانید خود را بیمه نمایید. البته در این خصوص نظریه پزشک معتمد بیمه حائز اهمیت است.

بیمه درمان تکمیلی انفرادی SOS چه مواردی را تحت پوشش قرار می دهد؟

هر فرد بیمه شده می تواند برای هزینه های درمانی زیر از بیمه نامه درمان انفرادی SOS استفاده نماید:

  • جبران هزینه بستری
  • هزینه های پاراکلینیکی شامل:  سونوگرافی ، ماموگرافی ، رادیوتراپی، رادیولوژی، انواع اسکن و سی تی اسکن، سنجش تراکم استخوان، نوار عضله و نوار عصب، پاتولوژی، گچ گیری و بازکردن گچ، اکسیزیون و رزکسیون توده، نوار مغز، اسپیرومتری، پریمتری، پاکی متری، اودیومتری، تعیین میدان دید، بیوپسی تحت گایدسونوگرافی، انواع آندوسکوپی، انواع ام.آر.آی، تست ورزش، پانسمان، اکوکاردیوگرافی، بخیه، ختنه، لیزردرمانی، سنگ شکن، لیزیک برای رفع عیوب انکساری چشم بیش از ۳ دیوپتر در هر محور برای هر چشم
  • جبران هزینه های زایمان
  • هزینه های اورژانس
  • جبران هزینه های شیمی درمانی
  • لیزردرمانی و فیزیوتراپی
  • داشتن بیمه حوادث
  • ارائه خدمات پزشکی در منزل
  • ارائه کمک رسانی حقوقی
  • پرداخت غرامت روزانه بستری
  • پرداخت هزینه ویزیت، دارو و آزمایش یکماه قبل و دو ماه بعد از بستری در بیمارستان  بر اساس شرایط عمومی قرارداد بیمه نامه
  • انتقال پزشکی هوایی
  • تامین هزینه درمان در خارج از کشور

مواردی خارج از تعهدات (پوشش‌ها) شرکت کمک رسان ایران است

بیماری‌ها و خسارات زیر در بیمه درمان تکمیلی SOS  تحت پوشش نمی‌باشند:

  • اعتیاد، ایدز، بیماری‌های مقاربتی، هزینه چکاپ، اپیدمی، دیالیز کلیوی، بیماری های روانپزشکی، مصرف مواد افیونی و الکل
  • هزینه های مربوط به ناباروری، نازایی، عقیم سازی، عیوب مادرزادی، نقص عضو قبلی فرد بیمه شده
  • عوارض ناشی از جنگ، اغتشاش، بلوا، قیام، اعتصاب، کودتا، انقلاب و حوادث و بلایای فاجعه آمیز مانند سیل، زلزله، آتشفشان و اقدامات احتیاطی مقامات نظامی و انتظامی و فعل و انفعالات هسته ای
  • هزینه‌های خودکشی و یا مشارکت و مباشرت در قتل و جنایت
  • خدمات مربوط به لثه و دندانپزکشی به غیر از توده و شکستگی فک
  • بیماری های که سابقه آن بیماری مربوط به زمان قبل از عضویت در کمک رسان باشد
  • جراحی های زیبایی از استثنائات بیمه نامه های درمان تکمیلی می‌باشند مگر در مواردی که در اثر حادثه و در طول مدت عضویت و با تایید پزشک معتمد باشد.
  • اعضا طبیعی و مصنوعی بدن، مگر در مورد بکار بردن لنز توام با عمل جراحی آب مروارید باشد
  • موارد ناشی از خسارات مربوط به ورزش های رزمی و حرفه ای

سقف تعهدات بیمه درمان تکمیلی SOS

بر اساس سقف تعهدات زیر شما می ‌توانید با داشتن بیمه درمان تکمیلی SOS  از پوشش‌های این بیمه نامه استفاده نمایید. سقف تعهدات بیمه نامه SOS زیر بر اساس تعهدات سال ۱۳۹۸ می‌باشد.

­

تعهدات جدید sos

مراکز طرف قرار داد بیمه درمان تکمیلی SOS

همه بیمه گذاران و بیمه شده های بیمه نامه های درمان تکمیلی SOS  می توانند با توجه به صدور معرفی نامه و بر اساس نوع خدمات مورد درخواست شان به سایت کمک رسان ایران (SOS) مراجعه کرده و از مراکز درمانی طرف قرارداد با این شرکت بیمه مطلع شوید.

آیا پوشش تکمیلی برای درمان نازایی و آزمایشات مربوط به آن را شامل می شود؟

با توجه به این که بیمه ناباروری در طرح‌های تکمیل درمان انفرادی( SOS ) بسیار محدود است و شامل نازایی و ناباروری نمی‌شود. افرادی که بیمه عمر پاسارگاد دارند، می‌توانند از بعضی خدمات درمانی بهره‌مند شوند. مشروط بر این که اندوخته ریاضی بیمه عمر به 2 میلیون تومان رسیده و حداقل 6 ماه از شروع بیمه نامه گذشته باشد. برای خرید بهترین بیمه تکمیلی برای نازایی و دریافت مشاوره رایگان با مشاوران ما تماس بگیرید.

روش های پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد چگونه است؟

اقساط  بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد به روش های زیر قابل پرداخت می باشند :

پرداخت از سایت بانک پاسارگاد (ورود به سایت پرداخت)

پرداخت از دستگاه های خودپرداز(عابربانک) بانک های پاسارگاد ، توسعه تعاون، صادرات

پرداخت از طریق کد دستوری #720* (شما می توانید پس از شماره گیری #720* و انتخاب کلید 3 نسبت به پرداخت اقساط بیمه عمر خود اقدام نمایند. )

مراجعه حضوری به بانک های : تجارت ، کشاورزی ، پاسارگاد یا شعب بیمه پاسارگاد

پرداخت از تلفن بانک های پاسارگاد و صادرات

پرداخت از طریق برنامه آپ از قسمت پرداخت قبوض خدماتی

دوره انتظار در بیمه های تکمیلی یعنی چه؟

در بحث بيمه هاي تكميلي گروهي موضوعي داريم به نام دوره انتظار.
دوره انتظار: مدت زمانی که در طول آن بیمه گر تعهدی به جبران خسارت های مشروحه ذیل را ندارد.

  1.  بیماری های مزمن: تاريخ شروع دوره انتظار از تاريخ شروع اولين پوشش بيمه براي بيمه شده خواهد بود و مدت آن 3 ماه تمام است و موارد آن عبارتست از : كاتاراكت، استرابيسم، پوليپ و انحراف بيني، جراحي سينوس، لوزه، جراحي  آنژیوپلاستی قلب، قلب باز، نارسايي هاي مزمن كليه، ديسك ستون فقرات ، پروستات، واريكوسل، ميومكتومي و هيستركتومي، سيتوسل، ركتوسل، آنتروسل
  2.  زایمان: مدت انتظار جهت استفاده از پوشش زایمان برای گروه های زیر 250 نفر، 9 ماه و  از 250 نفر الی 1000 نفر، 6 ماه و برای گروه های بالای 1000 نفر فاقد دوره انتظار است.

آیا بیمه عمر هزینه های زایمان را پوشش می دهد ؟

اصولا فلسفه بیمه های درمان تکمیلی جدا از بیمه های زندگی است و هیچ بیمه عمری در ایران،زایمان را تحت پوشش قرار نمیدهد.
بیمه های تکمیلی گروهی،با دوره انتظاری بین ۹-۶ ماه و بیمه تکمیلی خانواده با یک سال دوره انتظار،زایمان را تحت پوشش قرار میدهند.

آیا بیمه پاسارگاد مورد تایید بیمه مرکزی می باشد؟

مرجع نظارت بر موسسات بیمه ای، بیمه مرکزی است. در سيستم مالي كشور رده و اعتبار بيمه ها از بانك ها بالاتر است لذا ناظران بيمه ها در كشور بيمه مركزي مي باشد. تمامی شرکت های بیمه که در ایران درحال فعالیت هستند مورد تائید بیمه مرکزی می باشند و از محل حق بیمه های دریافتی از بیمه گذارانشان 50% را بعنوان بیمه اتکایی نزد بیمه مرکزی می سپارند تا در مواقع خاص بیمه مرکزی ج.ا.ا. جوابگوی بیمه گذاران باشد .
كه البته بيمه پاسارگاد هم مورد تاييد بيمه مركزي است و از سال ٨٥ مشغول به فعاليت است. و بيمه پاسارگاد داراي مجوز اتكايي هست كه بدين معناست که بیمه پاسارگاد شركت هاي بيمه اي ديگه رو نيز بيمه مي كنه.

مناسبترین بیمه عمر پاسارگاد برای نوزاد تازه به دنیا آمده چیست؟

بهترین ثبت نام بیمه عمر برای کودکان و نوزادان،بیمه ای هست که با توجه به نوع پوشش بیمه ای پدر و مادر طراحی و صادر بشه.
بدین معنی که ممکنه والدین کودک دارای بیمه تکمیلی و انواع بیمه هایی باشن که تا حدود زیادی پوشش هایی رو که در بیمه نامه عمر وجود داره،جبران کنه.
پس در اینصورت،بیمه نامه رو با پوشش های ضریب پایین طراحی و صادر میکنیم تا در هر صورت،مختصر پوششی در بیمه نامه وجود داشته باشه و مابقی اون در بخش پس اندازی بیمه نامه ذخیره بشه.
در غیر اینصورت تمام پوشش ها را با بهترین ضرایب در نظر میگیریم تا اگر احیانا نیاز به دریافت غرامت داشتن،بتونن از آن استفاده کنن.
برای انتخاب مبلغ حق بیمه که دیگه حتما خودتون واقف هستین که هر چی مبلغ بیشتر باشه،بیشتر در قلک بیمه نامه پس انداز میشه.

اگر در بیمه پاسارگاد اقساط حق بیمه عمر بنا بر مشکلاتی تا مدتی به تعویق بیفتد چه شرایطی پیش میاد؟ آیا بیمه نامه فسخ میشه؟

اگر تا قبل از ۶ ماه بیمه نامه ای را که نپرداختین،پرداخت کنین بهتره و میتونین بهمراه پر نمودن یک برگه گواهی پزشکی و پرداخت اقساطی که عقب افتاده،براحتی می تونین بیمه نامتون رو ادامه بدین. البته در طی این مدتی که حق بیمتون رو پرداخت نکردین،پوشش بیمه ای ندارین و اگه براتون اتفاقی بیفته شرکت بیمه قانونا میتونه بشما خسارت و غرامتی پرداخت نکنه.
اگه نپرداختن حق بیمه شما بیش از۶ ماه طول بکشه،بیمه نامتون به بیمه مخفف تبدیل میشه،یعنی بر اساس میزان اندوخته ای که ناشی از پرداخت حق بیمه هاتون بوده،مقداری تبدیل به پوششی بسیار مختصر در بیمه نامتون میشه، و این پوشش ها خیلی زیاد نخواهد بود.
در هر صورت،حق بیمه های پرداختی تون،به هیچ وجه سوخت نشده و قابلیت ادامه دادن داره.

مزایای بیمه عمر نسبت به نظام بانکی چیست ؟

الف – در نظام بانکی با تغییر سیاست بانک مرکزی سود نیز تغییر می نماید ولی در بیمه عمر و تامین آتیه در هر شرایطی سود هیچ گاه کاهش نمی یابد و همچنین در صورت تشکیل منافع افزایش خواهد یافت .
ب – بیمه عمر و تامین آتیه ، پس اندازی منظم و سیستماتیک و البته اجباریست که پس انداز بانکی چنین خاصیتی ندارد .
ج – با وجود به اینکه در نیمه اول بیمه نامه در صورت باز خریدی مقداری ازسرمایه پرداختی بعنوان حق بیمه عمر و هزینه های بیمه گری کسر می گردد ولی این خود باعث می شود باز خریدی این بیمه نامه آخرین تصمیم باشد .
د – وام در این سیستم در عرض بیست دقیقه و بدون هیچ تشریفاتی پرداخت می شود ولی در نظام بانکی ……..
ه – مهمتر از همه اینکه در هیچ بانکی عمر انسان در برابر کل پس انداز احتمالی باضافه سود آن بیمه نخواهد شد که در بیمه عمر و تامین آتیه چنین امری امکان پذیر می باشد.

پس اگر مطمئن باشیم عمر جاودانه خواهیم داشت نیازی به بیمه عمر نیست و فقط یک حساب بانکی خوب کافی است .
ولی اگر ۱٪ احتمال وجود ریسک (حادثه و از کارافتادگی و … ) احساس می کنید حتما در کنار یک حساب بانکی خوب یک بیمه نامه خوب عمروسرمایه گذاری داشته باشید.

پشتوانه مالی و اعتباری شرکت بیمه پاسارگاد چیست ؟

شركت بیمه پاسارگاد ، علاوه بر پشتوانه قوی مالی خود و استفاده از اعتبار مؤسسات گروه بانك پاسارگاد ، همانند دیگر مؤسسات بیمه تحت نظارت و كنترل بیمه مركزی ج.ا.ا قرار دارد. 50 درصد حق بیمه های پرداخت شده توسط بیمه گذار نزد بیمه مركزی ج.ا.ا بیمه اتكایی خواهد بود.
ضمن آنكه بطور اصولی بخشی از ریسك این طرح بیمه ای همانند دیگر طرح های بیمه ای به مؤسسات معتبر بیمه گران اتكائی بین المللی منتقل خواهد شد.

پوشش های اضافی و تکمیلی به چه صورت است؟

پوشش بیمه فوت ناشی از حادثه :
این پوشش به افراد 12 الی 70 ساله تعلق می گیرد. در صورت فوت بیمه شده در اثر حادثه، سرمایة فوت بیمة عمر می تواند تا سه برابر افزایش یابد.
* پوشش از كار افتادگی:
این پوشش به افراد 15 الی 60 ساله ای که شاغل هستند تعلق می گیرد.
در صورت از كار افتادگی دائم و كامل بیمه شده (كه حداقل تا یکسال ادامه داشته باشد) تا پیش از سن 60 سالگی، شركت بیمه پاسارگاد متعهد می گردد حق بیمه عمر و تامین آتیه را (بدون حق بیمه پوشش های تكمیلی) تا پایان مدت قید شده درقرارداد بیمه تقبل نماید .
* پوشش بیمه بیماریهای تحت پوشش :
این پوشش به افراد 12 الی 60 ساله تعلق می گیرد و این پوشش بیمه شده را در برابر پنج بیماری بیمه كرده و قسمتی از هزینه های درمانی را حداكثر تا سقف 1.250.000.000 ریال متقبل خواهد گردید.
این بیماریها عبارتند از: سكتة قلبی- سكتة مغزی – سرطان – پیوند اعضاء اصلی بدن – جراحی قلب باز(کرونر)

استثنایات این بیمه نامه چیست ؟

الف – مسابقات سرعت و اکتشاف و پروازهای اکروباتی
ب – خطر جنگ و یا هر نوع حادثه دیگری که جنبه نظامی داشتته باشد .
ج – اگرشخصی زیرمدت دو سال از صدور بیمه نامه خودکشی کند فقط مبلغ بازخریدی بیمه نامه به ذینفعان تعلق می گیرد. و اگر بالای دو سال خودکشی کند سرمایه فوت نیز قابل پرداخت خواهد بود.
د – در صورتیکه استفاده کننده یا بیمه گذار مسبب مرگ بیمه شده باشند.

آیا اشخاص بیمار نیز می توانند تحت پوشش این بیمه نامه قرار گیرند ؟

برخی از بیماری ها با نظر پزشک و دریافت حق بیمه اضافی قابل بیمه شدن می باشد ولی بیماری های لا علاج قابل بیمه شدن نمی باشد. در عین حال برای اینکه بیمه گر و بیمه گذار با مشکل مواجه نشوند بهتر است پرسش نامه با دقت مطالعه وتکمیل گردد.

آیا می توان شرایط بیمه نامه را تغییر داد ؟

بلی
اعمال تغییرات در شرایط بیمه نامه در طول مدت قرارداد در سررسید هر یك از سنوات بیمه ای مقدور می باشد

شخص حقیقی متقاضی اخذ پروانه نمایندگی بیمه باید چه شرایطی داشته باشد؟

برابر ماده 5 آئین نامه 75 شخص حقیقی باید واجد شرایط زیر باشد:
الف( تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران.
ب( اعتقاد به اسلام یا یكی از ادیان رسمی کشور.
پ( عدم اعتیاد به مواد مخدر.
پ( گذراندن دوره آموزشی تخصصی و توجیهی متناسب با رشته و مدرک تحصیلی طبق دستورالعمل ابلاغی بیمه مرکزی و اخذ گواهینامه قبولی.
ت( عدم حجرو عدم شهرت به نادرستی.
ث( نداشتن سوء پیشینه کیفری و همچنین نداشتن سابقه محكومیت به جرایم نامبرده اشاره شده در ماده 64 قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری .
ج( داشتن گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دایم )برای آقایان.
چ( داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته بیمه )و یا سایر رشته ها با گرایش بیمه( بدون نیاز به داشتن سابقه کار بیمه ای، یا حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط )شامل اقتصاد، امور مالی، حسابداری، آمار، مدیریت و حقوق )با یك سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی، یا حداقل مدرک کارشناسی در سایر رشته ها با دو سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی، یا حداقل مدرک دیپلم باسه سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی

برای دریافت پروانه فعالیت نمایندگی بیمه چگونه اقدام نمایم؟

در صورتی که شرایط مندرج در ماده 5 آئین نامه شماره 75 را دارید باید در دوره آموزشی مربوطه برابر دستورالعمل های بیمه مرکزی ج.ا.ا در پژوهشكده بیمه، موسسات آموزشی تایید صلاحیت شاده یا شرکت های بیمه که مجوز ارائه آموزش از بیمه مرکزی ج.ا.ایران را دارند شرکت نمایید و همچنین آزمون بیمه مرکزی ج.ا.ایران که توسط پژوهشكده بیمه برگزار می گردد را با موفقیت به اتمام رسانید سپس هر دو گواهینامه ) گواهینامه پایان دوره آموزشی و گواهینامه موفقیت در آزمون( را همراه با درخواست کتبی و بقیه مستندات اشاره شده در ماده 5 آئین نامه 75 به مدیریت امور شعب شرکت بیمه ارائه نمایید. برای ثبت نام اینجا را (ثبت نام نمایندگی) کلیک نماید.

آیا بیمه عمر هزینه های مربوط به پیوند کلیه را پوشش می دهد ؟

بله پیوند کلیه جز پیوند اعضای اصلی بدن هست (قلب، ریه، کبد، کلیه، مغز استخوان)

آیا می توانم برای پدر و مادر خود بیمه عمر انجام بدم ؟

بله میتوانید
تا سن ۶۵ سالگی فرصت ثبت نام دارید. صدور بیمه عمر برای افراد بالای 65 سال ممکن نیست.

برای ثبت نام اینجا را (ثبت نام بیمه عمر) کلیک نماید.

حداقل و حداکثر پرداخت ماهیانه حق بیمه عمر چقدر است ؟

حداقل پرداختي با ماهي30هزارتومان و حداكثر توانايي شما
در نظر داشته باشيد هر مقدار پرداختي پايين باشه خدمات و پوشش ها و بازنشستگي شما به همون اندازه پايينه
اگر سرپرست خانواده هستين پيشنهاد من براي شما كمتر از ١٠٠هزارتومان نيست .
نه اين كه پايينتر بد باشه نه! ولی به هر حال بیمه ای خوب هست که شروع بشه نه اینکه گرون باشه. مهم این هست که شروع کننده باشید در سال های بعدی میتوانید با افزایش حق بیمه از امتیازات بالاتر آن استفاده کنید.

پرداخت هزینه های درمان بیماری های خاص در بیمه عمر چگونه است؟

هنگامی که شما احتیاج به درمان پزشکی دارید از پوشش بیمه ای این بیمه نامه می توانید استفاده نمائید.
در این بیمه نامه، بیمه شده خود را در مقابل هزینه های سنگین بیماری خاص بیمه می کند و بدون نیاز به ارائه صورت هزینه می تواند از سرمایه بیمه بیماری خاص بیمه عمر بهره مند شود همچنین سایر پوشش های بیمه ای نیز کماکان ادامه خواهد یافت. پوشش تکمیلی ابتلا به بیماریهای خاص (تا سن60سالگی) حداکثر به میزان ۳۰ درصد سرمایه بیمه عمر تا سقف 40 میلیون تومان (طرح جدید)به ازای هر بیماری و جمعا 200 میلیون تومان (طرح جدید) در نظر گرفته شده است. و با استفاده از یک پوشش، امکان استفاده از پوشش های دیگر در همان سال یا سالهای بعد نیز وجود دارد که یکی از بزرگترین مزایای بیمه نامه عمر و تامین آتیه می باشد.

بیماریهای تحت پوشش:
1-سکته قلبی Myocardial Infarction
2-سکته مغزی Stroke
3-جراحی عروق قلب Coronary Artey Surgery
4-پیوند اعضای اصلی بدن (قلب ، ریه ، کبد ، کلیه ، مغز استخوان) Main-Organ-Graft
5-سرطان Cancer

نکته : این پوشش 6 ماه دوره انتظار دارد ؛ به این معنا که از زمان شروع بیمه نامه تا 6 ماه ابتدایی در صورت ابتلای مشتری به یکی از امراض خاص ذکر شده ، مبلغی به او پرداخت نمی گردد . چرا ؟ زیرا این نوع بیماری ها ، بیماریهایی است که بر حسب شرایط بدنی مشتری در طی یک مدت زمان طولانی امکان وقوع آن حاصل می شود . برای مثال امکان ندارد فردی تا دیروز در سلامت کامل بوده باشد و یکباره به سرطان مبتلا گردد بلکه این فرایند قطعا از ماه ها پیش آغاز گردیده و اکنون بصورت سرطان در بدن فرد نشان داده می شود .

استفاده کننده از بیمه زندگی و سرمایه گذاری چه کسی است؟

استفاده کنندگان از بیمه زندگی و سرمایه گذاری به دو دسته تقسیم می شوند که توسط بیمه گذار و بیمه شده تعیین می‌شوند.

  • استفاده کنندگان از اندوخته پایان دوره بیمه نامه، در صورت حیات بیمه شده که می تواند خود بیمه شده و یا سایر اشخاص باشد.
  • استفاده کنندگان از سرمایه بیمه در صورت فوت بیمه شده و تعیین سهم ایشان.
  • درصورتیکه استفاده کنندگان از سرمایه بیمه نامه در صورت فوت بیمه شده تعیین نشده باشد، سرمایه بیمه به وراث قانونی پراخت می شود.

چرا باید از بیمه زندگی استفاده کنم؟

در زندگی تک‌تک ما، ریسک هایی وجود دارد که برای بعضی از آنها تدابیری اندیشیده‌ایم و برای برخی از آنها به دلیل نبود راه حل مناسب و یا عدم آگاهی ما از راه حل‌های درست و مطمئن تاکنون برنامه‌ای نداشته ایم. ذات وجودی بیمه، مدیریت ریسک می‌باشد و در زندگی اکثر مردم استفاده از بیمه هایی از قبیل بیمه شخص ثالث و درمان به دلیل آگاهی از ریسک های مربوطه و استفاده از حمایت بیمه در زمان وقوع مساله، بیشتر به چشم می خورد. لذا بیمه امری است که توسط ما مورد پذیرش قرار گرفته و با توجه به اینکه برای بهره بردن از حمایت های بیمه ای باید مبالغی را پرداخت نماییم در لحظه کنونی آنرا به عنوان هزینه می نگریم. درصورتیکه در مدت زمانیکه تحت پوشش بیمه هستیم، امنیت فکری بیشتری به دست می آوریم و اگر بر اساس بروز مساله ای مرتبط با بیمه از پوشش های مربوطه استفاده کنیم از لحاظ اقتصادی نیز برای ما بهره‌ای بالاتر از مبلغ پرداختی خواهد داشت.

مثلا برای تهیه بیمه شخص ثالث خودرو مبلغ 2.000.000 تومان پرداخت می کنیم و این در حالی است که شرکت بیمه به ما حداقل 9.000.000 تومان تعهد مالی و 2.700.000.000 تومان (دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان) تعهد جانی میدهد، یعنی از حمایتی چندین برابر مبلغ پرداختی برخوردار می شویم. (آیا خودمان کمتر از وسیله نقلیه‌مان ارزش داریم؟؟؟!!!)

بیمه زندگی نیز محصولی است که ریسک‌هایی را در زندگی ما پوشش می دهد که به برخی از آنها تاکنون فکر نکرده ایم؛ همچون هزینه پزشکی ناشی از حادثه، نقص عضو، امراض خاص (سکته ها، عمل قلب باز، سرطان ها، پیوندهای اعضای اصلی بدن) و حمایت مالی از خانواده‌مان در صورت عدم حضور ما، و قطعا بهره بردن از این پوششها بوسیله پس انداز کردن پول ، بسیار جذاب و جالب توجه می باشد.

بیمه اتکایی چیست؟

شرکت بیمه اتکایی یا بیمه مجدد، شرکتی است که شرکت‌های بیمهٔ دیگر را که خود از ضررهای احتمالی مصون نیستند، بیمه می‌کند. و در حال حاضر تنها ۳ شرکت ظرفیت مجاز قبولی اتکایی دارند که یکی از آنها بیمه پاسارگاد می باشد و سایر شرکت‌های بیمه مجاز به قبول اتکایی نیستند.

ظرفیت نگهداری در شرکت‌های بیمه چیست؟

برای اینکه شرکت‌های بیمه‌ای بتوانند به فعالیت بیمه‌گری خود ادامه دهند و بتوانند به تعهدات خود در قبال پوشش‌های پذیرفته شده و بیمه‌گذاران عمل کنند باید برنامه‌های مشخصی برای مدیریت ریسک‌ فعالیت‌های بیمه‌گری خود، داشته باشند.  نهاد(های) ناظر در کشورهای مختلف، اقدام به ایجاد محدودیت‌هایی برای پذیرش ریسک، در شرکت‌های بیمه‌ای می‌کند. به این صورت که نهاد ناظر با در نظر گرفتن معیارهای مشخصی اقدام به تعیین سقف مجازی برای پذیرش هر ریسک (بیمه‌نامه) می‌کند. به‌عبارتی ظرفیت نگهداری مشخص می‌کند که شرکت بیمه در هر ریسک (بیمه‌نامه) چه میزان از ارزش موضوع بیمه را می‌تواند نزد خود نگهداری و بقیه آن را باید به سایر شرکت‌های بیمه ای واجد شرایط (مثل بیه پاسارگاد) اتکایی کند. در واقع ظرفیت نگهداری امکانی را برای شرکت بیمه فراهم می‌آورد که شرکت بیمه بتواند در بدترین حالت‌ها (worst-case scenarios) نیز توانایی پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران را داشته باشد.

شرکت بیمه ، بیمه گزار و بیمه شده چه کسانی هستند ؟

شرکت بیمه یا بیمه گر، شرکتی بیمه‌ای است که بر حسب قرارداد، موظف به ارائه پوشش به خریدار بیمه می باشد.

بیمه گزار: شخصی است (حقیقی یا حقوقی) که اقدام به خرید بیمه می‌کند و پرداخت مبلغ سرمایه گذاری و حق بیمه بر عهده او خواهد بود.

بیمه شده : شخصی است که مورد حمایت شرکت بیمه قرار گرفته و تمامی پوشش های بیمه ای برای وی لحاظ می گردد.

ممکن است بیمه‌گذار و بیمه‌شده ، یک نفر باشند؛ یعنی یک شخص خودش را بیمه کند. اما این امکان نیز وجود دارد که این دو نقش، دو فرد متفاوت باشند .

بیمه عمر مانده بدهکار چیست؟

بيمه عمر مانده بدهکار یا بیمه وام امروزه کاربرد بسيار زيادی دارد. زيرا بسياری از اشخاص از بانکها و مؤسسات اعتباری برای خرید یا ساخت خانه و یا امور دیگر وام دريافت می نمايند . در صورت فوت وام گیرنده، اگر خانواده او قادر به پرداخت وام نباشد, ممکن است بانک از وثيقه وام گيرنده برای طلب خود استفاده نموده و خانـواده وام گيرنده با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد. برای رفع اين مشکل افراديکه وام دريافت می نمايند می توانند با حق بيمه ناچيزی خود را به نفع بانک يا مؤسسه وام دهنده ، بيمه عمر مانــده بدهکـــار نمايند. در اين صــورت،بقیه اقساط وام او را از تاریخ فوت تا پایان مدت وام یکجا توسط شرکت بیمه در وجه بانک و یا موسسه وام دهنده(بیمه گذار) پرداخت خواهدشد.

مزایای بیمه عمر و پس انداز به طور کلی چی هست؟

  • امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن
  • امکان دریافت سود تضمینی بر روی بیمه نامه‌ها
  • امکان تبدیل اندوخته به انواع مستمری
  • امکان تعیین ذینفع بیمه نامه به دلخواه بیمه گذار
  • دریافت ارزش بازخریدی بر اساس اندوخته بیمه نامه
  • پوشش های متنوع بیمه ای مثال حادثه، فوت، ازکارافتادگی، بیماریهای خاص و . . .

پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه، به چه معناست؟

در صورتی که بیمه شده، دچار از کار افتادگی کامل و دائم به هر علت شود، تا پایان بیمه نامه از پرداخت حق بیمه معاف می گردد.

حمایت بیمه‌ عمر در شرایط ناگوار زندگی چگونه است؟

در جامعه امروز، متأسفانه بیماری‌های ناگوار مثل سکته و سرطان بسیار شایع شده است و هزینه‌های بسیاری را افراد متحمل می‌شوند. انتخاب بیمه عمر و سرمایه گذاری برای شما به‌عنوان یک فرد میان‌سال می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد زیرا بیمه عمر به شما در تحمل هزینه‌های گزاف بیماری‌های پرهزینه سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، انواع سرطان، پیوند اعضای اصلی تا 30% درصد سرمایه فوت کمک خواهد کرد.

علاوه بر این بیمه عمر هرگونه حوادثی را که ناشی از تصادف رانندگی و یا حوادث ناگوار در طی کار و… برای شما پیش بیاید تا سقف 200 میلیون تومان پوشش می‌دهد. البته پوشش بیمه حادثه به بیمه‌شدگان افراد بالای 12 سال تعلق می‌گیرد.

در صورتی که هر بیمه شده ای فوت کند سرمایه فوت آن شخص به بازماندگان تعلق میگیرد.

فواید بیمه عمر از نگاه مالیات!

یکی از فواید بیمه عمر این است که به سرمایه عمر شما هیچ مالیاتی تعلق نمی‌گیرد. این مزیت مخصوصاً برای کسانی که می‌خواهند مبلغ بالایی را در بیمه عمر سرمایه‌گذاری کنند بسیار مفید است.

بیمه عمر بهتر است یا بیمه تامین اجتماعی؟

بیمه عمر و تامین آتیه را می‌توان یک نوع سرمایه‌گذاری با سود تضمین‌شده در نظر گرفت، که علاوه بر سود سرمایه‌گذاری، پوشش‌های زیادی مانند فوت، نقص‌عضو، ازکارافتادگی و حتی بیماری‌های خاص را نیز شامل می‌شود. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری یک بیمه کامل با پوشش‌های مختلف است که شخص بیمه‌گذار، می‌تواند بنابر تمایل خود، پوشش‌های مورد نظر را انتخاب کند. این بیمه نامه می تواند بین 5 تا 30 سال انتخاب شود.

اما بیمه تامین اجتماعی،‌ مختص تمامی افراد شاغل است و طبق قانون کار، همه افراد شاغل باید این بیمه‌نامه را داشته باشند. حق بیمه تامین اجتماعی نیز هر سال توسط وزارت کار تعیین می‌شود. این حق بیمه باید تا ۳۰ سال به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود و دارنده این بیمه در طول داشتن این مدت می‌تواند فقط از پوشش‌های ساده درمانی این بیمه نامه استفاده کند. پس از پرداخت حق بیمه به مدت ۳۰ سال، فرد می‌تواند مستمری بازنشستگی دریافت کند.

تفاوت‌های اصلی بیمه عمر و بیمه تأمین اجتماعی

  • بیمه‌های تأمین اجتماعی معمولا ماهیتی درمانی دارند. اما می‌توان گفت بیمه‌ی عمر، می‌تواند مکمل بیمه تأمین اجتماعی باشد.
  • در دریافت بیمه عمر محدودیت سنی تقریبا وجود ندارد. از نوزاد یک روزه تا یک شخص هفتاد ساله می‌توانند بیمه عمر را دریافت کنند.
  • در بیمه عمر،‌ شخص می‌تواند میزان حق بیمه و نحوه پرداخت آن (ماهیانه، سالیانه یا حتی فصلی) را به صلاحدید خود انتخاب کند.
  • در بیمه تامین اجتماعی، شما دفترچه درمانی دریافت می‌کنید و هزینه‌های درمانی عادی شما تحت پوشش قرار می‌گیرد. اما در بیمه عمر، تنها بیماری‌های خاص (سکته قلبی و مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن، انواع سرطان) تحت پوشش قرار می‌گیرند.
  • در بیمه عمر،‌ به حق بیمه پرداختی سود تعلق خواهد گرفت، اما بیمه تامین اجتماعی این ویژگی را ندارد.
  • امکان بازخرید بیمه عمر در هر زمانی وجود دارد. به این معنی که پس از گذشت ۱۰ سال از پرداخت حق بیمه عمر، فرد می‌تواند اندوخته خود به علاوه سود آن را دریافت کند، یا درخواست مستمری بازنشستگی بدهد. اما در بیمه تامین اجتماعی فرد زودتر از ۳۰ سال نمی‌تواند اندوخته خود را برداشت کند.
  • در بیمه عمر،‌ بعد از گذشت یک سال می‌توان بدون نیاز به وثیقه و ضامن،‌ تا ۹۰ درصد اندوخته، وام دریافت کرد.
  • در بیمه عمر، اگر بیمه‌شده براثر حادثه به‌طورکلی ازکارافتاده شود، دیگر نیازی به پرداخت حق‌بیمه ندارد و اگر پوشش ازکار افتادگی را انتخاب کرده باشد، می‌تواند مستمری هم دریافت کند.
  • انتخاب ذی‌نفعان بیمه‌نامه به عهده خود فرد است. شخص می‌تواند ذی‌نفعان خود را انتخاب کند را در صورت فوت، بدون انحصار وراثت، سرمایه فوت به آنها تعلق بگیرد.
  • بیمه تأمین اجتماعی در صورت فوت فرد مبلغ بسیار ناچیزی به بازماندگان وی پرداخت می‌کند؛ درصورتی‌که در بیمه عمر در صورت فوت فرد حتی اگر یک قسط از حق‌بیمه را پرداخت کرده باشد، به‌غیراز پرداخت سرمایه فوت، اگر فوت براثر حادثه باشد (در صورت خرید پوشش فوت براثر حادثه) تا ۳ برابر سرمایه فوت را به بازماندگان وی پرداخت می‌کند.
  • سرمایه حیات و اندوخته پرداختی در بیمه عمر و تامین آتیه، هر میزان که باشد از مالیات معاف است و در صورت فوت بیمه‌شده هم مشمول مالیات بر ارث نخواهد بود.

سود تضمینی و سود پیش بینی در بیمه عمر چیست؟

سود با نرخ محتمل (سود پیش‌بینی) مجموع سود مشارکت و سود تضمینی شرکت بیمه است.

سود تضمینی حداقل سودی است که شرکت بیمه ملزم به پرداخت آن است. همان‌طور که از نام آن مشخص است، سود تضمینی بیمه عمر به‌ صورت درصدی از سود به سرمایه اندوخته بیمه‌گزار تعلق می‌گیرد. این سود در سال‌های اول بیشتر است سپس به مرور زمان کم می‌شود و روی عدد مشخصی ثابت باقی می‌ماند. برای مثال سال اول و دوم 16%، سال سوم و چهارم 13% و بعد از آن 10% می‌شود.

سود مشارکت نیز سود ناشی از سرمایه‌گذاری شرکت بیمه در پروژه‌های سود آور است. شرکت بیمه ملزم است حداقل ۸۵ درصد از سود ناشی از مشارکت را به بیمه‌گذار پرداخت کند.

درصورت تأخیر در پرداخت حق بیمه چه اتفاقی خواهد افتاد؟

در این صورت، هزینه‌های بیمه‌گری از اندوخته بیمه عمر کم می‌شود تا پوشش‌های بیمه‌ای قطع نشود. در صورتی که اندوخته به صفر برسد، ‌بیمه‌نامه باطل خواهد شد.

در صورت ورشکستگی یا انحلال شرکت بیمه، چه اتفاقی برای حق بیمه‌های پرداختی می افتد؟

تمامی شرکت‌های بیمه‌ی دارای مجوز، تحت نظارت و حمایت بیمه مرکزی فعالیت می‌کنند و بیمه مرکزی مسئول حفظ حقوق بیمه شدگان در صورت انحلال شرکت‌های بیمه است. در این شرایط حق و حقوق بیمه گذاران عمر، در رأس تمامی بدهکاری های آن شرکت قرار دارد. در صورت انحلال یا ورشکستگی شرکت بیمه عمر، کلیه سوابق و اسناد مربوط به تعهدات و حقوق آن به یک یا چند شرکت دیگر به صلاحدید بیمه مرکزی منتقل خواهد شد.

‌‌پس‌انداز روزانه آتیه فرزندان

در طرح بیمه آتیه فرزندان شما می‌توانید به‌صورت روزانه از دوران کودکی برای فرزند خود ‌‌پس‌انداز کنید و درانتهای دوره از اندوخته این ‌بیمه‌نامه به صورت یکجا برخوردار شوید. مبلغی که برای حق‌بیمه عمر و آتیه فرزندان در نظر گرفته می‌شود نسبی است. بیمه پاسارگاد مبلغی را به عنوان حداقل قسط بیمه تعیین نموده است. بیمه‌گذار می‌تواند بر اساس توانمندی خود، مقادیر بیش‌‌تری را برای پرداخت مشخص نماید.

بهترین ‌‌سرمایه‌گذاری برای کودکان

اساس بیمه عمر و آتیه فرزندان بر ‌‌سرمایه‌گذاری‌های کوچکی است که در دراز مدت مدت تبدیل به اندوخته‌ای بزرگ و چشمگیر برای تأمین  نیازهای آینده‌ی کودکان می‌شوند. والدین از زمان تولد کودکان می‌توانند آنها را با تعیین مبالغ بیمه‌‌‌ای منعطف بیمه کنند. حق‌بیمه این طرح را می‌توان با شرایط کاملا انعطاف‌پذیر  و به اَشکال ماهانه، چند ماه یک بار یا سالانه پرداخت نمود.

فقط کافی است بخشی از درآمد ماهیانه خود را که برای هزینه‌های پیش بینی نشده در نظر گرفته‌اید؛ برای این ‌‌سرمایه‌گذاری پر سود کنار بگذارید. تا این پس‌انداز به‌ظاهر اندک در مجموع تبدیل به سپرده‌‌‌ قابل‌توجهی شود که سود مشارکت تضمینی نیز به آن تعلق خواهد گرفت.

آیا بیمه نامه عمر از مالیات معاف است؟

بله سود و سرمایه پرداختی در انتهای دوره معاف از مالیات و هرگونه عوارض می‌باشد و تمامی آن متعلق به شما می‌باشد.

اهداف بیمه عمر و آتیه فرزندان

هدف اصلی و اساسی بیمه عمر و آتیه فرزندان بوجود آوردن و جمع آوری اندوخته‌ی مالی و سرمایه‌گذاری و کسب سود از این سرمایه‌گذاری می‌باشد. و در نهایت ایفای تعهدات شرکت بیمه‌گر در قبال استفاده کنندگان است.

طرح آتیه فرزندان می‌تواند از يک تا سی سال ادامه داشته و سرمايه قابل‌توجهی را بوجود آورد.

بیمه عمر و آتیه فرزندان برای تأمین هزینه‌های تهیه مسکن، تهيه جهيزيه‌‌‌، هزينه تحصيلات عالی، ازدواج و … برای آینده کودکان استفاده می‌شوند.

سایر تفاوت‌های بیمه آتیه فرزندان و سرمایه‌گذاری در بانک

  • تفاوت عمده دیگر در حق برداشت طلبکاران است. در صورتی که پس‌انداز کننده یک سپرده در بانک داشته باشد، طبق قانون طلبکاران او در صورت از کارافتادگی و بروز مشکلات دیگر می­توانند از محل سپرده‌های بانکی، طلب خود را وصول کنند. در بیمه عمر چنین برداشتی امکان پذیر نیست.
  • یک تفاوت مهم دیگر نیز وجود دارد، بانک ها تا زمانی که روند پس‌انداز ادامه دارد یا سرمایه را در اختیار دارند، به آن سود پرداخت می­کنند و در صورت از کارافتادگی کلی پس‌اندازکننده و کاهش درآمد او روند پس‌انداز کردن متوقف می‌شود؛ اما بیمه عمر از آنجایی که علاوه بر پس‌انداز و سرمایه‌گذاری جنبه پوشش‌دهی ریسک هم دارد در صورت از کارافتادگی دائم و کلی، بیمه شده از پرداخت حق بیمه معاف می‌شود و شرکت بیمه به ایفای تعهدات مندرج در بیمه‌نامه الزام دارد.

بیمه آتیه فرزندان یا ‌‌پس‌انداز در بانک؟

همیشه در هنگام انتخاب بین خرید بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری در بانک ‌‌تردیدهایی وجود دارد. سوال مهم این است که کدام‌یک ارجحیت دارند؟ کدام مفیدتر و مطمئن‌تر و بهتر است؟ در این بخش قصد داریم تا تفاوت‌های بیمه عمر و آتیه فرزندان و سپرده‌­گذاری در بانک را به اختصار شرح دهیم:

  • اگر قصد شما سرمایه‌­گذاری کوتاه‌مدت است، سپرده‌گذاری در بانک‌ها به نظر جذاب‌تر می‌آید، اما باید در ابتدا مبلغ بسیاری را در بانک سپرده‌گذاری کنید تا سود قابل ‌توجهی را بدست بیاورید. اما در بیمه عمر، کافیست تنها یک حق بیمه را پرداخت کنید تا تحت پوشش بیمه‌ای نیز قرار بگیرید؛ بانک فاقد این پوشش‌هاست.
  • در حساب‌ها و سپرده‌­گذاری‌های بلندمدت بانکی، امکان برداشت پول قبل از اتمام قرارداد وجود ندارد، اما در بیمه عمر امکان برداشت اندوخته (وام بدون وثیقه، ضامن و بدون تشریفات اداری) طی مدت قرارداد وجود دارد.
  • یکی از تفاوت‌های قابل توجهی که بین سپرده­‌گذاری در بانک و خرید بیمه عمر آتیه فرزندان مطرح است، متغیر و ثابت بودن نرخ سود پرداختی به اندوخته شما است. در مورد سپرده‌­گذاری در بانک‌­ها، نرخ بهره تحت شرایط متفاوت متغیر است، اما در مورد بیمه عمر نرخ سود تا پایان روندی مشخص و ثابت دارد و تغییری نمی­کند.

مدارک مورد نیاز برای صدور بیمه عمر پاسارگاد :

تصویر و یا کپی کارت ملی و یا شناسنامه بیمه شده، بیمه گذار و وراث قانونی

اصل فرم پیشنهاد بیمه عمر پاسارگاد که توسط خود فرد تکمیل شده باشد

پرداخت حق بیمه عمر

پوشش‌های تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد

  • پوشش امراض خاص بیمه عمر پاسارگاد: اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه‌نامه عمر پاسارگاد به یکی از بیماری های تحت پوشش مبتلا شود، می تواند تا سقف ۴۰ میلیون تومان از این پوشش استفاده کند.  بیماری‌های تحت پوشش در بیمه عمر پاسارگاد شامل سکته قلبی و مغزی، پیوند اعضای اصلی بدن، عمل قلب باز و سرطان می‌شود.
  • پوشش نقص عضو دائم ناشی از حادثه: این پوشش به اختیار بیمه شده به بیمه‌نامه عمر اضافه می‌شود و اگر فرد بیمه شده در طول مدت قرارداد و در اثر حادثه دچار نقص عضو دائم شود می‌تواند از این پوشش تا ۳۰ درصد سرمایه فوت استفاده نماید. سقف پوشش نقص عضو بیمه پاسارگاد تا ۲۵۰ میلیون تومان می‌تواند باشد.
  • پوشش هزینه پزشکی: اگر فرد بیمه شده دچار حادثه شود، برای جبران هزینه های بستری و پزشکی می‌تواند تا سقف مشخص شده این پوشش در بیمه‌نامه عمر خود استفاده نماید. سقف پوشش هزینه پزشکی پاسارگاد تا ۲۵ میلیون تومان می‌باشد.
  • معافیت از پرداخت حق بیمه: در صورتی که بیمه‌شده در طول مدت قرارداد دچار ازکارافتادگی شود، طبق این پوشش از پرداخت حق بیمه‌های باقی‌مانده معاف می‌شود. پوشش معافیت برای افراد شاغل و بالای ۱۲ سال می باشد.
  • پوشش سرمایه از کارافتادگی بیمه عمر پاسارگاد: اگر فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه عمر به هر علت ازکارافتاده شود می‌تواند از این پوشش تا سقف ۴ میلیون تومان استفاده کند. سن بیمه شده باید بالای ۱۲ سال باشد.
  • پوشش آتش سوزی و زلزله برای منزل مسکونی بیمه عمر پاسارگاد: شرکت بیمه پاسارگاد برای همه دارندگان بیمه عمر پاسارگاد، پوشش آتش سوزی منازل ارائه می‌کند. میزان سرمایه‌ای که از این طریق تحت پوشش قرار می‌گیرد  و تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌باشد. البته این پوشش به انتخاب خود فرد بیمه شده ارائه می‌شود.
  • پوشش درمان تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد: یکی از مزایای داشتن بیمه عمر پاسارگاد امکان استفاده از این پوشش است ، اگر اندوخته بیمه‌نامه  عمر پاسارگاد به ۲ میلیون تومان برسد و ۶ ماه از صدور بیمه‌نامه گذشته باشد، فرد بیمه شده می‌تواند تا سقف۱۰ میلیون تومان از هزینه‌های جراحی و تا سقف  ۵ میلیون تومان از پوشش هزینه بستری بیمه عمر پاسارگاد خود استفاده نماید.
  • پوشش آتش‌سوزی و زلزله منازل مسکونی: در بسیاری از شرکت‌های بیمه، این پوشش در بیمه عمر به چشم نمی‌خورد اما بیمه پاسارگاد شاید تنها بیمه‌ای باشد که در پوشش های بیمه عمر پاسارگاد ، پوشش آتش‌سوزی منازل را نیز گنجانده است و اگر بیمه‌گذار نیازمند این پوشش باشد لازم نیست بیمه آتش‌سوزی تهیه کند و در کنار بیمه عمر از مزایای بیمه پاسارگاد نیز استفاده کند. نهایت خسارت پرداختی در این پوشش تا سقف ۵۰ میلیون تومان است.

پوشش های اصلی بیمه عمر پاسارگاد

  • پوشش فوت به هر علت: این پوشش اصلی‌ترین پوشش بیمه عمر پاسارگاد است. این پوشش به صورت سرمایه فوت می‌باشد که با حق بیمه پرداختی بیمه شده رابطه مستقیم داشته و بر اساس حق بیمه پرداختی فرد محاسبه می‌شود. میزان این پوشش می تواند ۱ تا ۲۵ برابر حق بیمه باشد و در صورت فوت بیمه شده به ذینفعان بیمه‌نامه وی پرداخت می‌شود. سقف این پوشش تا ۲۵۰ میلیون تومان می‌باشد.
  • پوشش سرمایه فوت به علت حادثه: اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه فوت نماید این سرمایه  علاوه بر سرمایه فوت به هر علت به ذینفعان پرداخت می شود. میزان پوشش سرمایه فوت در بیمه عمر پاسارگاد تا ۴ برابر سرمایه فوت می تواند باشد. سقف سرمایه فوت در اثر حادثه بیمه عمر پاسارگاد تا ۴۰۰ میلیون تومان می باشد.

بیمه زنان خانه دار

با این سرمایه گذاری شما مي توانيد

  • آينده خود و خانواده خود را تأمين نمايد.
  • سرمايه گذاری مناسب و سود آور را انتخاب کنيد.
  • هزينه های تحصيلی فرزندان را تأمين کنيد.
  • ارزش اقتصادی پس‌انداز خود در مقابل آثار ناشی از تورم حفظ کنید.
  • هزینه های جهیزیه و ازدواج فرزندان را تامین کنید.

عاقلانه است که از همین امروز به فکر آینده خود باشیم نه اینکه منتظر بشینیم تا دیگران فکری به حال و آینده ما بکنند.

بطور مثال یک خانم خانه دار در سن ۲۵ سالگی با پس انداز روزانه ۱۰۰۰ تومان در سن ۵۵ سالگی دارای سرمایه ای معادل هفتصد و پنجاه میلیون تومان می باشد. هم چنین از پوشش های بیمه ای شرکت بیمه مانند پوشش بیماری های خاص، پوشش هزینه پزشکی حادثه، پوشش سرمایه فوت نیز برخوردار است.

بعد از گذشت یک سال از تاریخ شروع قرارداد نیز می توانند به میزان ۹۰% اندوخته خود را از شرکت بیمه وام دریافت کنند. حالا خودتان قضاوت کنید آیا خرید چنین بیمه نامه ای به نفع شما نیست؟؟

بیمه عمر زمانی (با مدت محدود) با سرمایه نزولی :

این نوع بیمه نامه که صدور آن مورد استقبال نیز قرار گرفته ، به صورت مستقل یا مکمل بیمه عمر صادر می شود ، بیمه ایست که با هدف حمایت شخص بیمه شده در مقابل بدهی های او طرح ریزی گردیده و مبلغ بیمه سال به سال نسبت به مبلغ اولیه بیمه نامه کاهش میابد و سر انجام در تاریخ انقضا بیمه نامه به صفر می رسد. این نوع بیمه نامه که به بیمه عمر مانده بدهکار نیز معروف است در بیمه پاسارگاد به صورت انفرادی و گروهی عرضه می شود.


بیمه عمر زمانی ( با مدت محدود) با سرمایه ثابت

بیمه عمر با سرمایه ثابت بیمه نامه ای است که در طول مدت بیمه ، سرمایه بیمه تغییر نمی نماید. در این نوع بیمه شرکت تعهد می کند که در ازای پرداخت حق بیمه توسط بیمه گذار، برای مدت زمانی معین و در صورتی که بیمه شده در خلال آن مدت فوت نماید، مبلغ سرمایه توافق شده را به استفاده کنند(گان) از قرارداد بپردازد. این نوع بیمه نامه به صورت انفرادی (برای یک نفر) و گروهی (برای اجتماعی از بیمه شدگان، از قبیل کارکنان کارخانه ها ،شرکت ها، سازمان ها و …) صادر می گردد.


مدت بیمه نامه عمر و مکمل بازنشستگی و مدت پرداخت مستمری

مدت بیمه نامه برای پرداخت اقساط حق بیمه و تشکیل سرمایه حداقل ۳ سال و حداکثر ۳۰ سال تعیین شده است .هر یک از بیمه شدگان می توانند با گذشت حداقل ۳ سال از مدت بیمه نامه درخواست دریافت اندوخته بیمه را بصورت یکجا و یا برقرای مستمری نمایند .

حداقل مستمری ۵ سال و حداکثر تا پایان عمر بیمه شده می باشد .

پس از فوت، بیمه عمر چه نفعی برای ما دارد؟

پس ار فوت بیمه گذار، ذینفعان و افراد تحت تکفل فرد مورد نظر می توانند از تمامی مزایای آن برخوردار شوند.

پوشش درمانی تلفیقی با بیمه مکمل بازنشستگی

در بیمه عمر مکمل بازنشستگی تا سن ۸۰ سالگی پوشش بیمه درمان تکمیلی به صورت اختیاری برای بیمه‌شدگان برقرار می‌شود و حق بیمه از محل حقوق بازنشسته برداشت خواهد شد. بیمه شدگانی که از هر نوع پوشش درمان تکمیلی استفاده می‌کنند از ۲۰% تخفیف در حق بیمه برخوردار خواهند شد.

پوشش‌های در نظر گرفته شده در قالب بیمه‌های درمان تکمیلی شامل همان پوشش‌های بیمه‌های عمر و تامین آتیه انفرادی است. به علاوه پوشش بیمه عمر در دوران دریافت مستمری در بیمه عمر مکمل بازنشستگی وجود دارد و بیمه شده در طول دوران دریافت مستمری تا سن ۸۰ سالگی از پوشش بیمه عمر برخوردار است.

مدت زمان بیمه عمر مکمل بازنشتگی و پرداخت اقساط آن

مدت بیمه عمر مکمل برای پرداخت اقساط حق بیمه و تشکیل سرمایه حداقل ۵ و حداکثر ۳۰ سال تعیین شده است.

بدیهی است هر چقدر که مدت بیمه نامه بیش‌تر باشد میزان حق بیمه پرداخت شده و در نتیجه اندوخته بیمه عمر مکمل بیشتر خواهد بود. در بیمه عمر مکمل بازنشستگی هدف اصلی افزایش مبلغ حقوق مستمری در دوران بازنشستگی است.هر یک از بیمه شدگان می‌توانند با گذشت حداقل ۳ سال از مدت بیمه نامه درخواست دریافت اندوخته بیمه را به صورت یک‌جا یا برقراری مستمری را داشته باشند. حداقل مدت مستمری ۵ سال و حداکثر تا پایان عمر بیمه شده است . زمانی که درخواست برای دریافت مستمری به صورت ۵ ساله است میزان سود برابر با نرخ سپرده های بلند مدت بانکی است. در مورد مستمری های بیش تر از ۵ سال نرخ سود پرداختی ۲% بالاتر از سود سپرده های بانکی خواهد بود. بدیهی است هر چقدر که مدت بازپرداخت مسمتری بلند مدت تر در نظر گرفته شود رقم پرداختی با توجه به سرمایه یکسان کمتر خواهد بود؛ اما پرداخت سود بیش‌تر دو درصدی تا حدودی این کاهش را جبران خواهد کرد.

شرایط وام بیمه عمر مکمل بازنشستگی

دریافت وام بر اساس ارزش بازخرید بیمه عمر مکمل بازنشستگی یکی از تسهیلاتی است که خریداری این بیمه ها در اختیار شما قرار می‌دهد. بر این اساس شما می‌توانید تا سقف ۹۰% ارزش بازخرید بیمه نامه خود بدون تشریفات اداری و ضامن وام دریافت کنید . بدین منظور تنها کافی است که بیمه گذار بیمه نامه درخواست مربوطه را تکمیل و درخواست خود را مطرح کند و نیاز به هیچ ضامنی نخواهد بود. بهره مربوط به این تسهیلات وام تنها ۴% بیشتر از سود تضمینی بیمه عمر مکمل بازنشستگی خواهد بود.

بیمه عمر و مکمل بازنشستگی چیست؟

این بیمه نامه مخصوص سازمانها ، ارگانها و بطور کلی شخصیتهای حقوقی طراحی شده تا سرمایه های انسانی زیر مجموعه خود را تحت پوشش این بیمه نامه قرار دهند و از این طریق آرامش و طیب خاطری حاصل گردد .تمرکز این بیمه نامه بیشتر بر روی ایجاد یک پس اندازی طلایی جهت تامین مقرری و مستمری پس از پایان بیمه نامه می باشد . در این بیمه نامه به غیر از پوشش فوت به هر علت ، در صورت تمایل بیمه شده پس از پایان قرارداد بیمه ، مستمری و مقرری طبق درخواست بیمه شده برقرار می گردد . همچنین در بیمه عمر مکمل امکان قرار دادن مبلغی به عنوان سپرده وجود دارد که می تواند با افزایش سود دهی بیمه نامه و اندوخته بیمه نامه  امکان دریافت مستمری بالاتر را برای بیمه شده فراهم کند. توجه کنید که با توجه به افزایش سالانه حقوق و مزایای بیمه شدگان این امکان وجود دارد تا حق بیمه‌ها نیز بنا به درخواست بیمه گذار تغییر داشته باشد و کارفرمایان بتوانند سنوات کارکنان خود را به عنوان سپرده و یا افزایش در حق بیمه به بیمه عمر مکمل بازنشستگی واریز کنند.

بیمه عمرو تامین آتیه یا همان بیمه زندگی چیست؟

بیمه عمر بیمه نامه‌ای است که پوشش‌های بیمه‌ای را به همراه سرمایه گذاری برای بیمه گذارانش فراهم می‌کند. بیمه عمر بیمه نامه‌ای بلند مدت است که در طول داشتن این بیمه نامه شرکت بیمه موظف است بر اساس حق بیمه‌های پرداختی پوشش‌های بیمه‌ای را نیز به بیمه گذاران ارائه کرده و سود سالانه حق بیمه‌های پرداختی را به صورت روز شمار و مرکب به اندوخته بیمه نامه از ابتدا تا پایان بیمه نامه پرداخت نماید. اگر بیمه گذار قبل از به پایان رسیدن مدت قرارداد فوت نماید سرمایه فوت به ذینفعان وی پرداخت می‌شود و اگر هم در پایان قرارداد بیمه شده در قید حیات باشد می‌تواند اندوخته بیمه‌نامه را دریافت کند و اگر هم بخواهد قبل از پایان مدت قرارداد، بیمه‌نامه خود را کنسل کند بر اساس ارزش بازخریدی بیمه عمر که در جدول بیمه عمر مشخص شده است، می­‌تواند اندوخته بیمه نامه خود را دریافت نماید.